سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيستم ليگ برتر فوتبال: پنجمين شکست استقلال در ليگ هشتم، سپاهان بازی بزرگ هفته را برد، مهر

تيم فوتبال سپاهان اصفهان مهمترين ديدار هفته بيستم رقابت های فوتبال باشگاه های کشور را به سود خود خاتمه داد تا علاوه بر کسب سه امتياز اين ديدار، پنجمين شکست استقلال در هشتمين دوره رقابتهای ليگ برتر را رقم بزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته بيستم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری يک ديدار آغاز شد که در پايان اين مسابقه حساس تيم فوتبال سپاهان اصفهان با نتيجه ۲ بر يک از سد ميهمان خود استقلال تهران گذشت تا با ۳۲ امتياز موقتا به رده سوم جدول رده بندی اين مسابقات صعود کند.

در اين ديدار که از ساعت ۱۳:۳۰ با قضاوت رحيم رحيمی مقدم در ورزشگاه فولادشهربرگزار شد، محرم نويدکيا(۱۵) و علی عليزاده(۲۵- گل به خودی) گل های سپاهان را به ثمر رساندند و آرش برهانی(۷۴) برای استقلال گلزنی کرد.

همچنين مهدی جعفرپور در دقيقه (۸۱) به علت دريافت کارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد تا بازيکنان زردپوش سپاهان تا پايان مسابقه با ۱۰ بازيکن به بازی ادامه دهند. آرماندو و احسان حاج صفی از تيم سپاهان بازيکنان اخطاری اين نيمه بودند.

فرهاد کاظمی که برای نخستين بار پس از ۵ سال دوری از تيم سپاهان، هدايت اين تيم زردپوش اصفهانی را برعهده داشت، موفق شد اولين پيروزی خود را در شرايطی کسب کند که بار ديگر برابر استقلال و يا تيمی که قلعه نويی سرمربی آن بود، پيروز شود. اين پنجمين شکست تيم فوتبال استقلال در ليگ هشتم بود.

جدول رده بندی:
۱- استقلال تهران ۳۷ امتياز(يک بازی بيشتر)- تفاضل گل ۲۲+
۲- ذوب آهن اصفهان ۳۷ امتياز - تفاضل گل ۹+
۳- پرسپوليس ۳۳ امتياز
۴- سپاهان اصفهان ۳۲ امتياز(يک بازی بيشتر)
-----------------------------------
۱۶- ابومسلم مشهد ۱۹ امتياز
۱۷- پيام مشهد ۱۵ امتياز
۱۸- داماش گيلان ۱۴ امتياز





















Copyright: gooya.com 2016