سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: بازيکنان استقلال عملکرد خوبی نداشتند، اين برنامه ها به همه ضربه می زند، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران ضمن گلايه از برنامه ريزی های ليگ برتر گفت: اينگونه برنامه ريزی ها به همه تيم های ليگ ضربه می زند.
به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی که پس از شکست تيمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، در ابتدا ضمن محکوم کردن جنايت رژيم اشغالگر قدس در غزه، در مورد مراسم تقدير از وی که پيش از ديدار برگزار شد گفت: بايد از مسئولان سپاهان به خاطر اين حرکت ارزشمند تشکر کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه با انتقاد از برنامه ريزی مسابقات ليگ برتر اظهار داشت: با برنامه ريزی ليگ ما ملی پوشان خود را با خستگی زياد به ميدان فرستاديم. البته حاج صفی برای تيم ملی زمان کمی به ميدان رفت اما بازيکنان استقلال جزو نفرات ثابت تيم ملی بودند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: اين صحبت های من تنها به تيم استقلال مربوط نيست زيرا تمام تيم های ليگ برتری از اين برنامه ريزی دچار ضربه می شوند.

وی با انتقاد از عملکرد بازيکنان تيم خود در اين ديدار تصريح کرد: بازيکنان ما عملکرد خوبی نداشتند که اشتباه عليزاده بر اين اشتباهات مضاعف شد. ضمن اينکه رحيمی مقدم در نيمه نخست اين ديدار يک ضربه پنالتی هم برای تيم ما نگرفت.

قلعه نويی در پايان گفت: من اين پيروزی را به تيم حريف تبريک می گويم و قطعا تيم فوتبال سپاهان اصفهان روزهای خوبی را با اين مربی پيش رو خواهد داشت.

ديدار تيم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران که عصر امروز در چارچو هفته بيستم رقابت های ليگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر برگزار يد، در نهايت با پيروزی ۲ بر يک شاگردان زردپوش فرهاد کاظمی همراه بود.





















Copyright: gooya.com 2016