سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عابدزاده: پسرم جانشين من در تيم ملي مي شود، فارس

مربي تيم پرسپوليس گفت: با توجه به انگيزه پسرم مطمئنم كه او مي تواند جاي مرا در تيم ملي پر كند.

احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: خيلي دوست داشتم فرزندم فوتبال را به صورت حرفه‌اي ادامه دهد. خوشبختانه به خواسته خود رسيدم. حالا با توجه به ميل قلبي‌ام و انگيزه بالاي فرزندم دوست دارم پسرم راه من را ادامه دهد چون بهترين گزينه اي كه مي‌تواند جاي احمدرضا عابدزاده را پر كند پسرم،امير، است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عابدزاده يادآور شد: اميدوارم امير به تيم ملي نوجوانان دعوت شود. او كارش را به خوبي ياد گرفته و به چهار زبان دنيا آشنا است. به همين دليل مطمئنم او در آينده هم مي‌تواند به تيم ملي ايران كمك كند و هم به پرسپوليس.

مربي تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: نمي‌توانم دروازه بان بازي فردا مقابل ملوان رامشخص كنم بلكه نظرم را مي‌دهم و با تصميم كادر فني بهترين نفر براي حفظ حراست از دروازه پرسپوليس معرفي مي شود. هرگز در اين باره مشكلي نداشتم و خوشحالم كه هميشه به نظر من احترام گذاشته شده است.
عابدزاده درباره شايعه اختلاف با شاهرودي گفت: با شاهرودي مشكلي ندارم .افرادي كه قصد دارند ما دو نفر را در مقابل هم قرار دهند به دنبال اهداف مشخصي هستند.

وي افزود: شاهرودي يكي از بهترين دوستان من است. در ديدار خيرخواهانه خوشحال شدم او را ديدم. به كساني كه حرف‌هاي در خصوص من و شاهرودي نوشته‌اند تذكر مي‌دهم كه از اين كار خودداري كنند چون عاقبت خوبي در انتظارشان نيست.





















Copyright: gooya.com 2016