پنجشنبه 19 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی عاشورا به اردو می‌رود، خبر آنلاین

تازه در شرایطی که باشگاه بوخوم کمی از موضع خصمانه‌اش برای بایکوت وحید هاشمیان عقب‌نشینی کرده، این بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود. آیا باید وحید را از بوخوم جداشده بدانیم؟

هنوز زخم صحبت‌های مارسل کولر، سرمربی مغرور بوخوم به درستی پاک نشده که وحید هاشمیان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود. کولر در روزهایی که بوخوم نتیجه نمی‌گرفت از ناراحتی وحید هاشمیان برای نیمکت‌نشینی آنقدر برآشفته شد که بحث را به تیم ملی فوتبال ایران هم کشاند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او برای آنکه از زیر تیغ انتقادات رسانه‌های آلمانی فرار کند، وحید و تیم ملی کشورمان را نشانه رفت و گفت:‌ «از زمانی که او به بوخوم آمده یا در تیم ملی ایران بازی کرده و یا وقتی برگشته مصدوم بوده و کاری نمی‌توانسته انجام دهد.» این اظهار نظر باعث شد وحید که تا کنون هیچ موضعی نسبت‌ به باشگاه‌هایش نمی‌گرفت به صراحت اعلام کند از هیچ کس بابت این مساله عذرخواهی نخواهد کرد. به این ترتیب باشگاه بوخوم با توجه به حساسیتی که رسانه‌های آلمانی به موضوع هاشمیان نشان دادند و در ضمن علاقه‌ای که پیتر نویرورر سرمربی سابق او برای استخدامش داشت، کمی عقب‌نشینی کرد و کولر در تازه‌ترین اظهارنظرش با تغییر رویه‌ای 180 درجه‌ای گفت اجاره نمی‌دهد مسائل گذشته رابطه‌اش را با هاشمیان به هم بزند و هاشمیان باید خودش را نشان بدهد.

در چنین شرایطی علی دایی از وحید برای حضور در اردوی تیم ملی و بازی در برابر چین دعوت کرد تا باز هم آینده او در بوخوم نامشخص و مبهم باقی بماند. با این اوصاف مشخص نیست آیا وحید در بازگشت از دو بازی تیم ملی جایی در ترکیب بوخوم خواهد داشت یا خیر.

دایی غیر از هاشمیان از 4 نفر دیگر هم دعوت کرد که در صدر آنها کسی غیر از کریم باقری نیست. دایی در این چند بازی و اردوی اخیر به او استراحت داده بود و علاقه داشت دوست همزبانش به دلیل وضعیت سنی استراحت بیشتری کند.
جواد نکونام و مسعود شجاعی که با وجود حضور در اسپانیا، به دلیل مخالفت باشگاه اوساسونا امکان حضور در بازی تیم ملی مقابل منتخب گالیسیا را پیدا نکردند و همین طور مهرزاد معدنچی، دیگر تفاوت‌های این لیست با لیست قبلی به شمار می‌آیند.

بقیه فهرست تازه سرمربی، تقریبا از همان بازیکنانی تشکیل شده که با دایی به اسپانیا رفتند: وحید طالب‌لو، رحمان احمدی، سید مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، محسن بنگر، پیروز قربانی، حسن اشجاری، ستار زارع، مازیار زارع، حسین کعبی، مجید غلام‌نژاد، خسرو حیدری، جواد نکونام، کیانوش رحمتی، کریم باقری، محمد نوری، مسعود شجاعی، محمدرضا خلعتبری، میثم بائو، احسان حاج‌صفی، مهرزاد معدنچی، غلامرضا رضایی، سید مهدی سیدصالحی،‌ آرش برهانی و وحید هاشمیان بازیکنانی هستند که طبق اعلام فدراسیون فوتبال باید بعدازظهر عاشورا (ساعت 15) در هتل المپیک خودشان را به کادر فنی معرفی کنند.

تیم ملی جمعه در دیداری تدارکاتی مقابل چین قرار می‌گیرد و چهارشنبه هفته آینده باید در اولین بازی‌اش در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در برابر سنگاپور بازی کند. هر دو بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016