یکشنبه 22 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نكونام: بارسلونا نمي‌تواند در پامپلونا امتياز بگيرد، یوفا

جواد نكونام هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسوناي اسپانيا در مصاحبه با روزنامه ماركا از شانس‌هاي تيمش براي شكست بارسلونا در اين هفته گفت.

به گزارش یوفا: نكونام در اين مصاحبه همچنين اظهار داشت كه بازيكنان اوساسونا به بازيكن خاصي در بارسلونا فكر نمي‌كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دو تيم صدر و قعر جدولي لاليگا يكشنبه شب در پامپلونا به مصاف هم مي‌روند.

نكونام با اينكه فاصله تيمش در جدول مسابقات با بارسلونا ‪ ۳۱‬امتياز است، از نتيجه مسابقه فردا ابراز اطمينان كرد و گفت: مسابقه مهمي بين تيم اول و تيم آخر جدول است اما بارسلونا در اينجا امتياز نخواهد گرفت. ما در خانه بازي مي‌كنيم و كسي نمي‌تواند به سادگي ما را شكست دهد. قول مي‌دهم خوب بازي كنيم تا بهترين نتيجه را در جواب حمايت هوادارانمان بگيريم.

وي افزود: اوساسونا ممكن است در قعر جدول باشد اما تا كنون در مقابل تيم هاي بزرگ مثل اتلتيكو مادريد و سوي يا، واقعا خوب بازي كرده است.

شكي نيست كه بارسلونا با وجود ليونل مسي و ديگر بازيكناني كه در اختيار دارد، تيم قدرتمندتري است اما نكونام در اظهارات خود به بازيكن خاصي اشاره نكرد.

يكي از دو هافبك ايراني اين تيم، تاكيد كرد: كاري به نام بازيكنان ندارم.

هميشه به حريفان خود احترام مي‌گذارم اما در عين حال نهايت تلاش خود را انجام مي‌دهم و هر كاري مي‌كنم تا بهتر از آنها بازي كنيم. بارسلونا تيم خوبي است اما يك بازيكن به تنهايي نمي‌تواند همه كار انجام دهد. ما براي آنها به عنوان يك تيم برنامه ريزي كرده ايم.

اصلي‌ترين مشكل اوساسونا در مسابقات فصل جاري در خط حمله بوده به طوريكه در موقعيت‌هاي بسياري نتوانسته است توپ را وارد دروازه كند. از سوي ديگر اين تيم دفاع محكمي دارد.

نكونام ضمن ابراز تاسف به خاطر امتيازهايي كه اوساسونا اخيرا از دست داده است، ادامه داد: هيچ تيمي بهتر از ما نبوده بلكه به خاطر اشتباهات خودمان امتياز از دست داديم. البته پيشرفت كرده‌ايم و بايد به نگراني‌هاي خود در پايان مسابقات پايان بدهيم. با اينكه گل مي‌زنم اما دوست ندارم اوساسونا را در قعر جدول ببينم. قبل از موفقيت خودم، موفقيت تيم را مي خواهم. عملكرد گروهي مهم تر است.





















Copyright: gooya.com 2016