یکشنبه 22 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی باید به بازی بدون لژیونرها عادت کند، مهر

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به غیبت 4 لژیونر تیم ملی در دیدار مقابل سنگاپور تصریح کرد: تیم ملی باید به بازی بدون بازیکنان اصلی و کلیدی خود عادت کند.

احمد ابراهیمی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این مطلب به خبرنگار مهر افزود: با وجود مکاتبات فدراسیون فوتبال با باشگاههایی که 4 بازیکن لژیونر دعوت شده به تیم ملی را در اختیار دارند(هاشمیان، نکونام ، شجاعی و معدنچی) بدلیل اینکه دیدار با سنگاپور در روزهای فیفا برگزار نمی شود با حضور این بازیکنان در تیم ملی مخالفت کردند و تنها این احتمال وجود دارد که بتوانیم مهرزاد معدنچی را در دیدار 9 بهمن مقابل تیم ملی تایلند به خدمت بگیریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ابراهیمی اضافه کرد: البته تیم ملی باید به غیبت بازیکنان لژیونر خود عادت کند و حتی بدون این نفرات نیز بتواند در مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا به نتایج مورد نظر دست یابد چرا که این احتمال همواره وجود دارد که نتوانیم از بازیکنان لژیونر خود در دیدارهای ملی استفاده کنیم.

وی ضمن تمجید از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل تیم ملی چین اظهار داشت: نمی دانم چرا عده ای قصد دارند برد ارزشمند و روحیه بخش تیم ملی در آستانه دیدار با سنگاپور را کم ارزش جلوه دهند. به نظر من چین یکی از تیم های ریشه دار و مطرح فوتبال آسیاست که در دور گذشته مسابقات جام ملتهای آسیا به سختی مقابل این تیم به تساوی 2-2 به تساوی دست یافتیم ولی تیم ملی با جمعی از بازیکنان جوان این تیم را با اقتدار شکست داد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه عده ای تلاش می کنند تا چنین وانمود کنند، تیم چین با نفرات اصلی خود به ایران نیامده بود، اضافه کرد: در اینکه تیم ملی چین دست به جوانگرایی زده حرفی نیست ولی همین تیم روز چهارشنبه درسوریه مقابل تیم ملی سوریه به میدان خواهد رفت و هیچ مربی در آستانه یک مسابقه رسمی با نفرات ذخیره خود به میدان نمی رود.

سرپرست تیم ملی تاکید کرد: به نظر من این تیم ما بود که مقابل چین قدرتمند ظاهر شد و نباید اینگونه به مردم القاء کنیم که چین تیم ضعیفی بود.

وی با بیان اینکه شجاعت کادر فنی تیم ملی در استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه را قابل تقدیر است،ادامه داد: بازیکنان جوان تیم ملی در بازیهای تدارکاتی اخیر به خوبی پاسخ اعتماد علی دایی را داده اند و بازی با چین بهترین نمایش تیم ملی بود.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص آخرین وضعیت مصدومیت کریم باقری که در دیداربا چین دچار آسیب دیدگی شد، گفت: خوشبختانه مصدومیت کریم باقری چندان جدی نبود و با تلاش کادر پزشکی آسیب دیدگی وی برطرف شد وی می تواند در دیدار با سنگاپور تیم ملی را همراهی کند.





















Copyright: gooya.com 2016