جمعه 27 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشميان: ديگر اخراج نمي شوم، فارس

بازيكن ايراني تيم بوخوم گفت: اخراج از تركيب تيم بوخوم كه در پايان نيم فصل اول بوندس ليگا برايم رخ داد،‌اولين و آخرين اتفاق زندگي ورزشي ام در اين زمينه است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از وستن، وحيد هاشميان اظهار داشت: ‌در تمام سال هايي كه فوتبال بازي مي كنم،‌ هيچوقت در زندگي ورزشي ام سابقه نداشته نظير دور رفت اخراج شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي اظهار داشت: اين اتفاق براي اولين بار در زندگي من بود و ديگر تكرار نخواهد شد.

هاشميان افزود: باشگاه بوخوم را دوست دارم و به اين خاطر بود كه در تابستان به اين تيم بازگشتم.بوخوم در گذشته به من خيلي كمك كرد و من بهترين دوران بازي ام را بوندس ليگا در همين تيم داشتم. پس دوست دارم به اين باشگاه كمك كنم.

هاشميان كه همراه تيمش در اردوي آماده سازي آليكانته اسپانيا بسر مي برد، تصريح كرد: دست از تلاش بر نمي دارم. دور برگشت بوندس ليگا در راه است و مي تواند حاوي اتفاقات مختلفي باشد. اما من در هر حال آماده هستم.

هاشميان در مورد اين شائبه كه در تيم هاي كه پترنوي روور هدايتش را برعهده داشته ،‌قادر به گلزني شده ،‌اما در غير اينصورت در گلزني ناموفق بوده بيان كرد: نوي روور ،‌دوست من نيست. ولي او مربي است كه سيستم بازي اش كاملا با خصوصيات من جوراست. تحت سيستم بازي او من خودم را در محوطه جريمه تيم حريف در بهترين شرايط مي بينم. ضمن اينكه او نيز تيمش را براساس توانايي هاي بازيكنان ارنج مي كند.

هاشميان از سال 1999 در بوندس ليگا براي تيم هاي هامبورگ ،‌بوخوم(مرتبه نخست حضور) ،‌بايرن مونيخ و هانوفر در مجموع 31 گل زده است. اما امسال در مرتبه دوم حضورش در بوخوم در زدن حتي يك گل تحت رهبري و مربيگري مارسل كولر ناكام بوده است.

وي در پايان دور رفت بوندس ليگا به علت اعتراض به مربي سوئيسي بوخوم به خاطر حضور روي نيمكت ذخيره تيمش، از تركيب اخراج شد، اما بعدا مورد بخشش قرار گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016