شنبه 30 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ قاطعانه به کيکر؛ هاشميان: پيشنهاد دارم اما، در بوخوم می‌مانم، ايسنا

- اگـر مبـارزه نکنـم، بـازيکـن نيستـم
- آينده مقصر را مشخص می‌کند

مهاجم ايرانی تيم فوتبال بوخوم آلمان گفت: تا پايان قراردادم در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌کنم.

وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره خبر پايگاه اينترنتی کيکر آلمان، اظهار کرد: در هر صورت اين نظر مربی تيم بوده و مربی وقتی از يک بازيکن ناراضی باشد هر صحبتی را به آن بازيکن نسبت می‌دهد، در هر صورت من همين الان نيز پيشنهادی از باشگاه‌های ديگر آلمان دارم اما،‌ برای حضور دو ساله در بوخوم برنامه‌ريزی کرده‌ام و به همين دليل در اين تيم می‌مانم و تا پايان قراردادم بازی می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در بوخوم می‌مانم و با مطلب يکی، دو روزنامه ميدان را خالی نمی‌کنم. بازيکنی که برای دفاع از حقش نايستد، بازيکن نيست. در هر صورت من تماشاگران بوخوم را دوست دارم و ‌آنها نيز به من علاقه دارند. ضمن آن که مسوولان قديمی باشگاه را به خوبی می‌شناسم و تنها در اين بين يکی، دو نفر هستند که شطينت می کنند اما، من در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌کنم.

هاشميان ادامه داد: موضوعی که درباره مصدوميت کمر من مطرح می‌شود، مربوط به قبل از آغاز بوندسليگا است که پس از آن من سه بازی در بوندسليگا انجام دادم و در بازی ايران مقابل عربستان نيز تيم ملی را همراهی کردم، با اين حال مربی درباره من کم لطفی‌هايی دارد که به هيچ عنوان صحيح نيست.

وی درباره نتايج ضعيف بوخوم و ناکامی مربی اين تيم نيز گفت: اين طور که مشخص است در حال حاضر بازيکنان مقصر شناخته شده‌اند اما، آينده همه چيز را مشخص می‌کند.

وحيد هاشميان درباره همراهی تيم ملی فوتبال ايران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسيا و راهيابی به جام جهانی نيز گفت: تمامی لژيونرها برای حضور نيافتن در اردوی اسپانيا اجازه گرفته‌اند اما، برای ديدارهای آينده هر زمان که کادرفنی صلاح بداند در خدمت تيم ملی خواهم بود.





















Copyright: gooya.com 2016