جمعه 4 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروز کريمی: استقلال نشان داد لياقت کسب عنوان قهرمانی را دارد، داوری افتضاح بود، مهر

سرمربی تيم فوتبال صبای قم با انتقاد از عملکرد تيم داوری ديدار تيمش برابر استقلال تهران گفت: داور حتی در صحنه هايی که به سود ما سوت زد دچار استباه شد.
به گزارش خبرنگار مهر، فيروز کريمی که پس از شکست امروز تيمش برابر استقلال با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بيان اين مطلب افزود: فکرمی کنم اين زيبا ترين و پرفشارترين بازی بود که در طول اين فصل در ليگ انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: استقلال نشان داد که استحقاق قهرمانی در اين فصل را دارد. استقلال يک تيم کامل از لحاظ فنی، روحی و قدرت بدنی است. من اعتقاد دارم که استقلال مستحق اين پيروزی بود.

کريمی در خصوص صبای قم نيز گفت: ما هم بازی بسيار خوبی را ارائه داديم. بچه های ما آنچه را که می خواستيم به اجرا گذاشتند اما دو عامل باعث شد که ما برنده اين ميدان نباشيم. ابتدا قضات فوق العاده ضعيف داور وسط بود که متاسفانه با اين قضاوت خود داور ايرانی دربی را هم تحت شعاع خود قرار داد. ايشان سوت های ضعيفی زدند که من حتی خودم اعتقاد دارم که چندين سوت هم که به نفع ما زد کاملا اشتباه بود. من از همين جا اعلام می کنم که حتی کارتی که به جان واريو داد کاملا بی دليل بود. چرا که در فوتبال دنيا اگر توپی از زمين خارج شده و بازيکن به آن ضربه بزند چون تاثير در روند بازی ندارد و توپ جمع کن ها سريعا توپ را به حريف می دهند زمانی از بازی نمی گيرد. در مجموع داوری اين ديدار افتضاح بود. اميدوارهستم که برای بازيهای حساس اين چنينی از داورهای بسيار باتجربه استفاده کنند تا حق هيچ تيمی ضايع نگردد.

کريمی در خصوص ضربه ای که به محسن بياتی نيا زده شد گفت: من خودم نديديم اما تمامی کسانی که نزديک به صحنه بودند معتقد بودند که پای بازيکن حريف دقيقا در صورت بازيکن ما خورد و حتی يک تکه از استوک بازيکن حريف در داخل دندان بياتی نيا گير کرده بود! بعد از اينکه ايشان به رختکن آمد دکتر با جراحی خود اين تکه را از دندان ايشان درآورد!

وی با اشاره به نشستنش روی سکوها در ابتدای بازی گفت: قصد داشتم به قولم عمل کنم و از روی سکوها تيم را هدايت کنم اما قلعه نويی آمد و مرا قسم داد که روی نيمکت صبا بنشينم. من هم به خاطر قسم ايشان و احترامی که برای امير قائل هستم مجدد به روی نيمکت آمدم. امير يکی از بهترين دوستان عزيز من است که ما دوستی ديرينه ای با هم داريم.

وی در خصوص تعويض زود هنگام فريدون فضلی گفت: فضلی بسيار ضعيف عمل کرد و چون خواسته های مرا اجرا نکرد او را تعويض کردم.

فيروز کريمی در پاسخ به اين پرسش که چرا پيروز قربانی به سمت شما نيامد گفت: من اصلا دنبال اين حاشيه ها نيستم. ما در مقطعی کنار هم کار می کرديم و من مربی پيروز بودم. پيروز برای من قابل احترام است و حتما صلاح نديده به سمتم بيايد و از بابت اين قضيه هيچ مشکلی ندارم.





















Copyright: gooya.com 2016