جمعه 4 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: قصد داريم در هر سه جام پيش رو موفق باشيم، ايسنا

- فيروز کريمی استقلال را آسيايی کرد

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: فيروز کريمی را الگوی مربيگری خود می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی پس از برتری استقلال مقابل صبای قم اظهار کرد: ابتدا از فيروز کريمی تشکر می‌کنم و می‌گويم که از ابتدای دوران کاری خود فيروز کريمی را الگوی خود قرار دادم و با افتخار اين موضوع را اعلام می‌کنم. فيروز کريمی کسی بود که در بدترين شرايط با آنکه از جنس استقلال نبود بار اين تيم را به دوش کشيد و با آبروی ۲۸ ساله در مربيگری فوتبال در آن شرايط سخت مسئوليت استقلال را قبول کرد تا جايی هم که می‌توانست تلاش کرد و قهرمانی استقلال در جام حذفی نيز برای فيروز کريمی است و درست است که در بازی‌های آخر من حضور داشتم اما در واقع اين کريمی بود که استقلال را آسيايی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه‌نويی در ادامه با قدردانی از سازمان ليگ برتر گفت: در گذشته انتقادهايی به برنامه‌ريزی اين سازمان داشتم اما اکنون برنامه ليگ برای چهار تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا تغييراتی داشته است که به ما کمک می‌کند تا هم در ليگ برتر و هم در آسيا موفق باشيم.

وی درباره بازی با صبا نيز گفت: تاکنون هيچ تيمی تا اين اندازه استقلال را تحت فشار قرار نداده بود و با وجود تاکتيکی‌هايی که ما برای حفظ نتيجه داشتيم فيروز کريمی نيز تعويض‌هايی انجام داد که توانست تيم ما را تحت فشار قرار دهد و به يک گل برسد با اين حال خدا را شکر می‌کنيم که سه امتياز بازی را گرفتيم اما از نظر فنی صبا و کريمی پا به پای ما بازی کردند.

امير قلعه‌نويی ادامه داد: ما اهداف پلکانی داريم و قصد داريم در هر سه جام پيش رو موفق باشيم اولويت اول ما ليگ برتر است و پس از آن موفقيت در آسيا و اولويت سوم ما نيز جام حذفی است. اکنون هم اگر برای جذب هافبک و فوروارد اصرار داشتيم چرا که استقلال بايد در اين مسابقات حداقل ۱۸ و ۱۸ بازيکن هم‌تراز داشته باشد.

قلعه‌نويی درباره جذب رضا عنايتی و گفته‌های آشتيانی درباره مشکل مالی استقلال برای جذب اين بازيکن گفت: نظرجويباری به طور دائم با عنايتی در ارتباط است و هنوز بحث اين بازيکن با باشگاه النصر حل نشده است در هر صورت واعظی آشتيانی نيز از زمان ابتدای قرعه‌کشی ليگ قهرمانان آسيا قول همه گونه همکاری را به ما داده و تاکنون نيز همين گونه بوده است.

قلعه‌نويی درباره استفاده مداوم از وحيد طالب‌لو در درون دروازه و نداشتن جايگزين مطمئن به جای او نيز گفت:‌ اميدوارم اتفاقی برای وحيد نيافتد اما در هر صورت در تيم‌های بزرگی چون رئال مادريد و بارسلونا نيز که دروازه‌بان‌های دوم آن بازيکنان کوچکی نيستند باز هم بيشترين بازی به دروازه‌بان‌های اصلی داده می‌شود در هر صورت اشکان نامداری نيز از نظر اخلاقی، رفتاری و فنی به سطحی رسيده است که بتوانيم از او استفاده کنيم ضمن آنکه صادقی دروازه‌بان تيم نوجوانان را نيز به خدمت گرفتيم.





















Copyright: gooya.com 2016