شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی: تماشاگران پرسپوليس هر کاری خواستند انجام دادند، تمرکز ما را از بين بردند، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از رفتار تماشاگران تيم فوتبال اين باشگاه گفت: آنها با شعارهای خود تمرکز مربيان و بازيکنان را از بين بردند.
ابه گزارش خبرنگار مهر، افشين پيروانی که پس از ديدار تيمش مقابل پيام مشهد در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی حاضر نشده بود با بيان اين مطلب در جمع برخی خبرنگاران افزود: بدنبال شکست های اخير تيم پيام توقعات از تيم ما زياد بود و همه انتظار داشتند با بيش از ۳ يا ۴ گل اين حريف را شکست دهيم. با اين حال توانستيم با يک گل ديرهنگام ۳ امتياز مسابقه را کسب کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با ابراز تعجب از رفتار هواداران تيم فوتبال پرسپوليس که از دقيقه ۶۵ عليه مربی و بازيکنان اين تيم شعار داده بودند گفت: متاسفانه برخی هواداران پرسپوليس با سر دادن شعارهايی به تيم استرس وارد کردند و در شرايط که حريف بر لاک دفاعی فرو رفته بود مشکلات ما را دوچندان کردند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: تماشاگران با رفتار خود تمرکز کادر فنی و بازيکنان را از بين بردند و باعث شدند برنامه های تاکتيکی تيم به هم بخورد.

پيروانی در خصوص عملکرد تيم داوری گفت: داور در نشان دادن کارت قرمز به رحمان رضايی عجله کرد و نبايد نيکبخت را اخراج می کرد. بيشترين جريمه برای نيکبخت يک کارت زرد بود که داور به او کارت قرمز نشان داد.

وی در ادامه از اظهار نظر پيرامون تصميم مديريت باشگاه مبنی بر تغيير و تحول در کادر فنی اين تيم خودداری کرد و گفت: هواداران پرسپوليس امروز هرچه خواستند انجام دادند. يک سری ما را تشويق کردند. عده ای ديگر عليه تيم شعار دادند. من از همه آنها تشکر می کنم و اميدوارم پرسپوليس در ادامه مسابقات ليگ موفق باشد.





















Copyright: gooya.com 2016