شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير برنامه های بوناچيچ: حضور لوکا در پرسپوليس منتفی شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
مدير برنامه های لوکابوناچيچ سرمربی اسبق تيم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان با تائيد مطالب مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبنی بر منتفی شدن حضور اين مربی در جمع سرخپوشان پايتخت گفت:‌ با اتفاقاتی که طی روزهای گذشته افتاد بعيد می دانم زمينه حضور لوکا بوناچيچ در تيم پرسپوليس فراهم شود و می توان گفت اين قضيه فعلا منتفی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، شهراد ناظمی که در حال حاضر در کشور امارات در کنار لوکا بوناچيچ به سر می برد با بيان مطلب فوق افزود: درحال بررسی ساير پيشنهادات هستيم تا اگر لوکا بوناچيچ موافقت کرد و با يکی از آنها به توافق رسيد قرار داد جديدی را منعقد کنيم.
وی ادامه داد: در حالی که من در کشور مصر بودم مذاکراتی را مسوولان پرسپوليس با شخص لوکا بوناچيچ انجام دادند و توافق اوليه هم صورت گرفت و حتی مبلغ قرارداد هم مشخص شد اما فکر می کنم عده ايی در اين بين کارشکنی کردند تا لوکا به پرسپوليس نيايد در حاليکه لوکا علاقه و انگيزه بسيار زيادی برای کار کردن با پرسپوليس داشت.
وی گفت: در هر حال دنيای مربيگری دنيای پيچيده ای است و درزمان مذاکرات لوکا با پرسپوليس اتفاقاتی افتاد که من فعلا صلاح نمی دانم در باره آن صحبت کنم.





















Copyright: gooya.com 2016