شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: هيچ درصد راه قهرمانی را طی نکرديم، از تجربه خود برای پيروزی سود برديم، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به انگيزه حريفان و بازی های سختی که در پيش رو داريم هنوز هيچ درصد شانس قهرمانی در ليگ برتر را نداريم.
به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی که پس از پيروزی تيمش برابر استقلال اهواز در جمع خبرنگاران می گفت، ضمن تسليت به مناسبت درگذشت صفر ايرانپاک، در ابتدای صبت های خود ضمن گلايه از مسئولان استان خوزستان گفت: نمی دانم چرا زمين چمن ورزشگاه تختی اهواز خراب شده است اما تيمی مانند استقلال اهواز که تکنيکی و روی زمين بازی می کند، نياز به زمين خوب برای اجرای برنامه های تاکتيکی اش دارد که متاسفانه خرابی زمين برای آنها مشکل ايجاد کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: با صراحت می گويم که امکانات دو تيم استقلال تهران و اهواز از نظر بازيکن با همديگر قابل قياس نيستند و واقعا ميثاقيان ايثار می کند که با چنين تيمی کار می کند. البته ما امروز با توجه به تجربه بازيکنان خود توانستيم در اين ديدار پيروز شده و ۳ امتياز ارزشمند آن را کسب کنيم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: ما از همان دقيقه نخست مسابقه با انجام تاکتيک پرس، اجازه حرکت را به تيم حريف نداديم و با استفاده از اشتباهات خط دفاعی حريف، خيلی زود به گل برتری رسيديم. ضمن اينکه پس از دستيابی به گل دوم، با اداره کردن بازی توانستيم ضمن حفظ نتيجه از موقعيت های بدست آمده برای رسيدن به گل سوم استفاده کنيم.

قلعه نويی با بيان اينکه هيچ تيمی نيست که مشکل مالی نداشته باشد، افزود: سازمان تربيت بدنی بايد از همين امروز در خصوص حل مشکلات مالی تيم استقلال اقدام کند و پيش از اينکه آن مشکلات جدی تر شود آنها را به طور کامل برطرف کند.

وی در مورد شانس قهرمانی اين تيم افزود: ما امروز هيچ درصد شانس قهرمانی نداريم زيرا بازی های مهم ما همچنان باقی مانده است و حريفان ما هم به علت اينکه صدرنشين هستيم، با قدرت بيشتری مقابل ما به ميدان می آيند، به همين دليل کارمان برای قهرمانی دشوار است، گرچه اميدواريم با ادامه همين روند، به اين مهم دست يابيم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران در پايان گفت: بازيکنان ما تا فردا حق دارند برای اين پيروزی خوشحالی کنند اما از تمرين فردا اين بازی بايد فراموش شود زيرا اين هفته بازی سختی را برابر راه آهن پيش رو داريم و نبايد در آن ديدار هم امتيازی را از دست بدهيم.

تيم فوتبال استقلال تهران در نخستين ديدار از روز دوم هفته بيست و چهارم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز برابر تيم فوتبال استقلال اين شهر با نتيجه ۳ بر صفر به پيروزی دست يافت.





















Copyright: gooya.com 2016