شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد شديد علی کريمی از انصاری فرد، مديرعامل پرسپوليس: از اين مدير بيش ازاين انتظار نمی‌رود، ايسنا

- از اخراج شدن با آغوش باز استقبال می‌کنم
- اگر تماشاگری جنبه ندارد بهتر است به ورزشگاه نيايد


علی کريمی گفت: از اخراج شدن از پرسپوليس با آغوش باز استقبال می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهاجم پرسپوليس در پايان بازی با پيام گفت: متاسفانه مديرعامل ما به هيچ عنوان انتقادپذير نيست و زمانی که از آنها انتقاد می‌شود متوسل به تحريم و اخراج می‌شوند، در هر صورت اين که مدير باشگاه به دليل انتقاد من را اخراج کند، با آغوش باز می‌پذيرم.

وی ادامه داد: من بازيکن پرسپوليس هستم و اگر باشگاه بخواهد من را اخراج کند بدون کوچکترين مخالفتی آن را می‌پذيرم. زمانی که قرار شد از تيم ملی بروم ساک خود را برداشته و رفتم و اکنون پرسپوليس بخواهد اين کار را انجام می‌دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريمی تصريح کرد: متاسفانه مديران ما به هيچ عنوان انتقادپذير نيستند، در جامعه‌ای که دموکراسی و آزادی بيان وجود دارد نمی‌دانم چرا از هر مديری انتقاد می‌کنيم به تحريم و اخراج متوسل می‌شود.

کريمی ادامه داد: در هر صورت از مديری که در دوره گذشته مديريتش بر روی چکهای شخصی خود مهر باشگاه را زده است بيشتر از اين انتظار نمی‌رود، من معتقدم که خود اين شرايط مديريتی است که پرسپوليس را وارد حاشيه کرده است. من کسی نيستم که زير حرفهای خود بزنم و به چيزهايی که گفتم اعتقاد دارم، حال اگر قرار است به دليل واقعيت از باشگاه اخراج شوم با کمال ميل آن را می‌پذيرم.

کريمی همچنين با انتقاد از تماشاگران تيم پرسپوليس گفت: اگر تماشاگری جنبه آمدن به ورزشگاه را ندارد بهتر است اين کار را نکند، از دقيقه ۵۰ عليه تيم شعار می‌دادند که من هيچ جای دنيا چنين رفتاری را نديدم، در هر صورت تماشاگران يا بايد به ورزشگاه بيايند و تيم خود را تشويق کنند و يا اگر نمی‌توانند روحيه بازيکنان را پايين نياورند.

علی کريمی در ادامه کفت: در هر صورت فکر نمی‌کنم هيچ بازيکنی مانند من حاضر نمی‌شود اينگونه به تيم بيايد و مجانی بازی کند، اين موضوع در گذشته پرسپوليس سابقه نداشته است و در آينده هم فکر نمی‌کنم کسی حاضر باشد با دستمزدی که من گرفتم به پرسپوليس بيايد، در هر صورت اختيار با باشگاه است که هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.

کريمی درباره آوردن مربی خارجی به پرسپوليس نيز گفت: من نمی‌دانم اين حرفها چه زمانی به پايان می‌رسد، در هر صورت همين مسائل ايجاد حاشيه کرده است و فکر می‌کنم اگر هم کسی توانايی آوردن مربی خارجی به پرسپوليس را داشته باشد تنها حسين هدايتی است.

علی کريمی درباره حضورش در کميته انضباطی باشگاه نيز گفت: بی ترديد به کميته انضباطی می‌روم و تمامی حرفهايم را بار ديگر تکرار می‌کنم، من هيچ ترسی ندارم و تمام آنچه که می‌دانم را خواهم گفت.

کريمی درباره آن که انصاری فر خود را مدير فوتبالی ناميده است گفت: بهتر است اگر ايشان خود را فوتبالی می‌داند رزومه‌اش‌ را بيان کند تا مشخص شود که چه زمانی در فوتبال بوده است.

وی در پايان گفت: خودم هم برای جدايی از پرسپوليس بی‌ميل نيستم.





















Copyright: gooya.com 2016