دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قدردانی تاج از حمایت صداوسیما، مخالفت باحضور بانوان در دیدار کره جنوبی، مهر

رئیس کمیته تیم های ملی از حمایت همه جانبه سازمان صدا و سیما و بویژه ریاست این سازمان از تیم های ملی فوتبال کشورمان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که عصر امروز با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج ، محمد مهدی نبی ، فریده شجاعی ، عباس ترابیان ، فریدون معینی، محمد منصور عظیم زاده، رئیس حراست فدراسیون ، رئیس آکادمی فوتبال ، رئیس کمیته پزشکی و رئیس کمیته توسعه فدراسیون فوتبال برگزار شد، ابتدا مهدی تاج ضمن تشکر و قدردانی از عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان آن سازمان در حمایت همه جانبه از تیم های ملی ، گزارشی از نشست روز گذشته مسئولان فدراسیون و سازمان صدا و سیما را به اعضا ارائه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه این نشست رئیس کمیته تیم های ملی ضمن تشکر از حمایت های همیشگی کانون هواداران تیم های ملی اظهار داشت : بدون شک حضور یک صد هزار تماشاگر در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی از اهمیت بسزایی برخوردار است و حمایت از بازیکنان تیم ملی صرفنظر از باشگاهی که در آن حضور دارند از وظایف مهم کانون هواداران است که انتظار داریم با تشکیل کارگروهی مرکب از دبیرکل، حراست و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، حمایت ویژه و گسترده ای از تیم ملی در دیدار با کره جنوبی انجام شود.

رئیس کمیته تیم های ملی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن مخالفت با درخواست کانون هواداران برای حضور بانوان در دیدار ایران و کره جنوبی تصریح کرد : با توجه به شرایط کنونی جو ورزشگاه و حضور انبوه تماشاگران علاقمند تحقق این امر ممکن نیست.

وی تصریح کرد: البته ناگزیر هستیم با توجه به عرف بین المللی پذیرای تعداد اندکی از بانوان تیم میهمان باشیم که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده خواهد شد.

کمیته تیم های ملی در ادامه برنامه های کمیته بانوان در رده های جوانان ، نوجوانان و سفر تیم ملی فوتبال بانوان در اسفند ماه به کشور الجزایر را تصویب کرد. البته انجام این سفر منوط به موافقت شورای برون مرزی خواهد بود.

حضور آزمایشی سرمربی اوکراینی در تمرینات تیم فوتبال بانوان و اعزام سرمربی و مربی تیم فوتبال بانوان در کلاس مربیگری فیفا از دیگر مصوبات کمیته تیم های ملی بود.

در این نشست مقرر شد گزارش عملکرد تیم های فوتبال بانوان ، جوانان و امید هر سه هفته یکبار به کمیته تیم های ملی ارائه شود.





















Copyright: gooya.com 2016