جمعه 18 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم تشييع پيکر صفر ايرانپاک در تهران برگزار شد، ايرنا

مراسم تشييع پيکر صفر ايرانپاک مهاجم سابق تيم ملی فوتبال ايران و پرسپوليس تهران صبح جمعه از مقابل ورزشگاه شهيد شيرودی تهران برگزار شد.

به گزارش ايرنا، مراسم تشييع پيکر مهاجم سابق تيم ملی و پرسپوليس در حالی برگزار شد که اکثر بزرگان و پيشکسوتان فوتبال کشور خود را برای شرکت در اين مراسم به ورزشگاه شهيد شيرودی رسانده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مراسم با تلاوت قرآن و خواندن بخشی از زندگينامه صفر ايرانپاک آغاز شد و در ادامه حاضران با بر دوش نهادن پيکر اين ورزشکار پيشکسوت، يک دور اطراف زمين شماره يک فوتبال ورزشگاه شيرودی حرکت کرده و سپس پيکر اين مرحوم در مقابل در ورزشگاه به آمبولانس منتقل شد.
قرار است ساعت ۱۷ امروز از پيکر ايرانپاک از طريق پرواز مستقيم به اهواز فرستاده شود.

در حاشيه:
* مراسم تشييع پيکر مرحوم ايرانپاک به دليل آداب و رسوم مردم اهواز، روز يکشنبه به خاک سپرده می شود.
* در اين مراسم بسياری از بزرگان فوتبال از جمله امير عابدينی، ناصر حجازی، علی پروين، حبيب کاشانی، حميد استيلی، محمود خوردبين، امير قلعه نوعی،‌ محمد دادکان، علی کفاشيان، محمد نبی، همايون بهزادی، حسين کلانی، جلال طالبی، حسين فرکی، يحی گل محمدی، وحيد قليچ، عباس انصاری فرد، حميد درخشان و ديگر پيشکسوتان فوتبال حضور داشتند.
* حضور هوادارن دو تيم آبی و قرمز پايتخت و صحبت و درد دل آنها با مربيان و مسئولان دو تيم از نکات جالب توجه اين مراسم بود.
* خوش و بش و گفت و گوی صميمی امير قلعه نوعی با حبيب کاشانی و حميد استيلی قبل از آغاز مراسم نيز جالب توجه بود. کاشانی و قلعه نوعی درخصوص وضيعت تيم استقلال با هم گفت و گو کردند. کاشانی حتی سراغ رينالدو،‌ بازيکن پرويی تيم استقلال را نيز از قلعه نوعی گرفت و سرمربی استقلال نيز توانايی های اين بازيکن را به کاشانی يادآور شد.





















Copyright: gooya.com 2016