پنجشنبه 17 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عربستان از سد تايلند گذشت، برتری در آستانه ديدار با کره شمالی، مهر

تيم ملی فوتبال عربستان که خود را برای ديدار هفته آينده با کره شمالی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ آماده می کند، پيش از ظهر امروز در ديداری دوستانه موفق به شکست تايلند شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تيم ملی فوتبال عربستان در گروه دوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ در قاره آسيا با تيم‌های کره جنوبی، ايران، کره شمالی و امارات هم‌گروه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين تيم که برای بازی هفته آينده با کره شمالی اردويی را در ژاپن برپا کرده است، پيش از ظهر امروز طی ديداری دوستانه در شهر "سندايی" به مصاف تايلند رفت و توانست با نتيجه ۲ بريک حريف خود را شکست دهد.

برای عربستان در اين بازی ريان بلال (۶۳) و سلطان النمری (۶۷) گلزنی کردند و تک گل تيم تايلند نيز توسط تيراسيل دانگدا در دقيقه ۸۹ به ثمر رسيد.

عربستان در حالی موفق به شکست تايلند شد که تيم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته مقابل اين تيم در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا به نتيجه تساوی بدون گل رضايت داده بود.

تيم ملی فوتبال عربستان روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در چارچوب دور چهارم از مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی در پيونگ يانگ به ديدار کره شمالی می رود. در همين روز تيم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی پذيرای کره جنوبی خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016