دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جواب کره‌ای‌ها به نکونام: تيم ما در تهران بباز نيست، ايسنا

طرفداران تيم ملی کره جنوبی در يکی از سايت های پرخواننده اين کشور عليه مصاحبه جواد نکونام موضع گرفتند.

به گزارش ايسنا، جواد نکونام بازيکن ايرانی اوساسونا چهار روز پيش در مصاحبه با سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا نظراتش را درباه بازی چهارشنبه در تهران گفته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نکونام درباره پارک جی سونگ گفته بود: " آنها هرگز بازی تحت فشار يکصد هزار تماشاگر پرهيجان را نديده اند. حتی پارک جی سونگ با همه تجربه اش. آنجا جهنم کره خواهد شد. همينکه از پله ها بالا بيايند و وارد زمين شوند خودشان را می بازند".

اشاره او به بازيکن منچستر يونايتد بيش از حرف های ديگرش با واکنش کره ای ها روبرو شد.

" آقای نکونام ! پارک در نيمه نهايی ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا و آ ث ميلان بازی کرده است. او بازيکن ثابت منچستر است! شما چطور؟ " اين جواب يکی از طرفداران کره ای به هافبک دفاعی ايران بود.

کره جنوبی که در تاريخ فوتبالش سه بار به ايران سفر کرده هيچوقت برنده از زمين بيرون نيامده است. آنها اينک با هفت امتياز از سه بازی در گروه دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ صدر نشين هستند و با دو امتياز بالاتر از ايران قرار دارند.

يکی ديگر از طرفداران کره ای با اشاره به برد ۲-۰ سال گذشته کره در ورزشگاه شاه فهد عربستان می گويد:" ما عربستان را در ورزشگاه خودش با همه تماشاگرانش برده ايم ... کره در تهران بباز نيست".

طرفداری ديگر درباره تجربه بازيکنان کره ای در استاديوم های بزرگ نوشته و گفته: " لی يونگ پيو با بورسيا دورتموند هر هفته جلوی ۸۰ هزار تماشاگر بازی می کند. شما هم در اوساسونا هر هفته در چنين استاديومی بازی می کنيد آقای نکونام؟ "

ايران برای صدر نشينی در گروه دوم به پيروزی برابر کره جنوبی احتياج دارد. در بازی ديگر اين گروه عربستان در پيونگ يانگ به مصاف کره شمالی می رود.





















Copyright: gooya.com 2016