دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: قول پيروزی را به همه‌ مردم ايران می‌دهم، ايسنا

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: شناخت کافی را از کره جنوبی دارم و قول پيروزی در بازی چهارشنبه را به همه‌ی مردم ايران می‌دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی پس از تمرين عصر امروز تيم ملی فوتبال ايران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تمرينات خوب پيش می‌رود و ما امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرينات منسجم و با برنامه‌ای را سپری کرده‌ايم. به غير از مسعود شجاعی کل تيم در اختيار ما بود و تمرينات به خوبی پيش رفت. امروز وحيد هاشميان و جواد نکونام نيز با ما تمرين کردند که هردوی آنها وضعيت بسيار خوبی داشتند.

دايی گفت: کره را به خوبی می‌شناسيم و از بازيکنان لژيونر آنها که در اروپا بازی می‌کنند، شناخت کافی داريم. من با توجه به قدرتی که در تيم ايران می‌بينم می‌توانم قول پيروزی در اين مسابقه را به همه‌ی مردم ايران بدهم. ما از هر لحاظ آماده‌ايم و تا روز چهارشنبه نيز به حد ايده‌آلی از آمادگی نيز می‌رسيم.

دايی گفت: بالاخره کره هم تيم قدرتمندی است و همين بازی را سخت می‌کند. آنها هميشه از قدرت‌های برتر آسيا بوده‌اند اما، من به جوانانم اعتقاد دارم و ما آنها را می‌بريم.

دايی در پاسخ به اين سوال که نقاط قوت و ضعف تيم کره را چگونه می‌بينيد، تنها پاسخ داد: روز چهارشنبه همه چيز مشخص می‌شود و شما قدرت تيم ايران و کره را می‌توانيد با هم مقايسه کنيد.





















Copyright: gooya.com 2016