جمعه 18 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی پس از تمرين امروز: تماشاگران سی درصد قدرت ما را افزايش می‌دهند، ايسنا

- اميدوارم داربی تماشاگرپسندی باشد


سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: قدرت تيم ملی مطمئنا با حضور و تشويق هواداران در روز چهارشنبه تا سی درصد افزايش پيدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی پس از تمرين عصر امروز (جمعه) تيم ملی، در جمع خبرنگاران پيرامون آخرين شرايط تمرينی تيم ملی گفت: خوشبختانه وضعيت خوبی در تمرينات حاکم است و ما پس از يک جلسه تمرين سبک که روز گذشته انجام داديم امروز نيز تمرين خوب و سنگينی را سپری کرديم. پيش‌بينی می‌کنم تيم ملی با برنامه‌ريزی تمرينی که دارد تا پيش از بازی چهارشنبه مقابل کره‌جنوبی به اوج آمادگی خود خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره اضافه شدن لژيونرها به ترکيب تيم ملی نيز گفت: جواد نکونام شنبه (فردا)، وحيد هاشميان يکشنبه و مسعود شجاعی نيز از روز دوشنبه در تمرينات تيم ملی حضور پيدا خواهند کرد.

دايی در ارزيابی‌اش از شرايط فنی تيم ملی کره نيز گفت: کره تيم خوب و قدرتمندی است و مطمئنا قدرت آن‌ها با اضافه شدن سه بازيکن‌شان که در تيم‌های منچستريونايتد، دورتمودند و موناکو بازی می‌کنند بيشتر می‌شود. در حال حاضر ما به دقت روی نقاط قوت و ضعف اين تيم کار می‌کنيم تا بتوانيم يک بازی خوب و منسجمی را برابر آن‌ها به نمايش بگذاريم.

وی درباره حضور تماشاچيان در اين بازی نيز گفت: مطمئنا حضور تماشاچيان و تشويق کنندگان تيم ملی می‌تواند کمک بسيار زيادی به پيروزی ما در اين ديدار کند. فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند به عنوان يار دوازدهم تيم ملی تا بيست يا سی درصد قدرت ما را افزايش دهند، شک نکنيد که اين بازی از اهميت و حساسيت زيادی برای تيم ايران برخوردار است و بازيکنان با روحيه‌ای که از تشويق‌های تماشاگران می‌گيرند می‌توانند بازی بهتری را به نمايش بگذارند.

دايی درباره بازی‌های دوستانه تيم ملی پس از بازی با کره‌جنوبی و پيش از بازی با عربستان گفت: درست است، من گفتم که تيم ملی بايد تا پيش از بازی با عربستان بازی‌های تدارکاتی داشته باشد، فکر می‌کنم ما بيش از يک بازی دوستانه پيش از آن بازی حساس احتياج داريم که فکر می‌کنم دوم يا سوم فروردين ماه اولين آن باشد.

سرمربی تيم ملی درباره بازی داربی تيم‌های استقلال و پرسپوليس تهران نيز گفت: تنها می‌توانم برای هر دو تيم آرزوی موفقيت کنم و اميدوارم که آن‌ها با ارائه يک بازی خوب و تماشاگرپسند، تماشاگرانشان را راضی کنند.





















Copyright: gooya.com 2016