سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی: وحید، واژه «بازیکن ملی» را تعریف کرد، شك ندارم كه مردم آزادي را پر مي كنند، خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی وحید هاشمیان را به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی ، به رغم غم از دست دادن مادرش ستود .

علی دایی سرمربی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار سایت خبرآنلاین در تمرین صبح امروز تیم ملی با ستایش وحید هاشمیان گفت:«وحید کار بزرگی کرد. این تصمیم او برای همراهی تیم ملی در سخت ترین شرایط روحی نشان از غیرت بالای این بازیکن دارد. هاشمیان همان کاری را کرد که از بازیکنی در اندازه های او انتظارش می رفت. او نشان داد که یک بازیکن ملی چگونه باید در خدمت تیم ملی کشورش باشد. امیدوارم که با پیروزی در بازی چهارشنبه باعث شویم تا روح مادر تازه در گذشته وحید هاشمیان ، شاد شود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم ملی درباره میزان آمادگی هاشمیان و نکونام ، دو لژیونر تازه اضافه شده به تمرین تیم ملی هم گفت:« با آمدن لژیونرها ، امیدواری مان برای موفقیت تیم ملی در بازی عصر چهارشنبه بیشتر از قبل هم شد. همان طور که انتظار داشتم ، وحید و جواد آمادگی بدنی بالایی دارند و بی شک نقشی اثرگذار در تیم ما ایفا می کنند.»

دایی درباره بازی حساس با کره جنوبی هم گفت:« متاسفانه حضور دو لژیونر کره باعث شده است که کره را بیش از اندازه بزرگ کنیم و رسانه ها خارج از عرف از قدرت این تیم می گویند. کره جنوبی مثل همیشه تیم خوبی است اما فکر می کنم تیم های این کشور که پیش از این خودم در برابرشان بازی کرده بودم ، مثلا تیم 2006 آنها از این تیم ، قوی تر بود.»

او درباره نقاط ضعف کره هم گفت:« همان طور که مربی کره جنوبی گفت و همه در بازی با بحرین دیدیم ، قلب دفاع کره مشکلاتی دارد اما تیم آنالیز ما نکات کلیدی دیگری را هم برای بازی چهارشنبه شناسایی کرده اند که انشاالله آنها را در روز بازی به کار می بندیم.»

دایی بار دیگر بر حضور پرشمار تماشاگران در بازی با کره جنوبی تاکید کرد و گفت:«شک ندارم که مردم ورزشگاه را پر از تماشاگر می کنند. ما به کمک مردم ، بدون شک از این میدان با دست پر خارج می شویم.»





















Copyright: gooya.com 2016