سه شنبه 3 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي دایی: شايعه نکنيد،نمي روم، جام جم آنلاين

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ظهر امروز دوشنبه در نخستين مصاحبه پس از شايعات به وجود آمده در خصوص کناره گيري اش،با قاطعيت گفت که شايعه نکنيد، هيچ کجا نمي روم.

"علي دايي"‌ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل تمرين تيم ملي، گفت: استعفا و کناره گيري از تيم ملي صحت ندارد و تنها شايعاتي بي پايه و اساس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با رد اين مساله که از اعلام ليست تيم ملي ناراحت شده ، افزود: اين حرفها درست نيست و ليست تيم ملي بايد اعلام مي شد.

دايي تصريح کرد: کساني که اين اخبار را منتشر مي کنند بهتر است منبع خبري را هم اعلام کنند تا بدانيم اين حرفها از کجا نشات مي گيرد.

وي در پاسخ به اين سووال که "آيا با رييس فدراسيون فوتبال درگير شديد؟" تاکيد کرد: هم اکنون يک ماه است که "علي کفاشيان" را نديدم و اين حرف نيز صحت ندارد.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ مسووليت تيم ملي را پذيرفتم و هدف من موفقيت آن است و تا موفق نشوم کنار نمي روم.

وي در خصوص کناره گيري از هيات مديره تيم سايپا نيز گفت : تيم ملي هدف من است و تيم سايپا در مقابل آن بسيار کوچک است.

دايي ادامه داد:‌ اردوي عمان بسيار خوب بود و از برگزاري آن راضي هستم و همه آنچه که خواستم از سوي بازيکنان در زمين اجرا شد.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران تصريح کرد:‌ در اين اردو چيزهاي جديدي را آموختيم که بايد از آنها در بازي هاي آينده استفاده کنيم.

وي در خصوص بازي با اکوادور و باخت به اين تيم ،خاطرنشان کرد:‌ در تمام لحظات بازي ما از آنها بهتر بوديم اما فوتبال همين است و آنها از تک موقعيت گل خود، استفاده کردند.

دايي بيان داشت: تيم ملي روز چهارشنبه به اسپانيا مي رود و برنامه هاي خوبي براي اين اردو در دستور کار داريم.





















Copyright: gooya.com 2016