دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاريفرد: تا پايان فصل به وينگادا فرصت می دهيم، هنوز هم می گويم دربی را می بريم، مهر

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه اميدوار است تيم فوتبال اين باشگاه با نلو وينگادا به نتايج قابل قبولی دست پيدا کند گفت: برای تمديد بخش دوم قراردادمان تا پايان ليگ هشتم به وی فرصت می دهيم.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس انصاريفرد در حاشيه تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: امروز نلو وينگادا در محل تمرينات تيم به بازيکنان معرفی شد و از فردا کار خود را رسما آغاز خواهد کرد. از آنجايی که برنامه تمرينات تيم از قبل تعيين شده بود، امروز تيم را پيروانی تمرين می دهد و سرمربی جديد پرتغالی ما در کار آماده سازی تيم نظارت می کند و از فردا تمرينات را زير نظر می گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با تاکيد بر اينکه رهبری تيم فوتبال پرسپوليس در دربی شهر تهران را وينگادا برعهده خواهد داشت افزود: آقای پيروانی با توجه به رهبری تيم در بازيهای اخير، نقش اول را در دربی برای کمک به وينگادا برعهده خواهد داشت.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه از حضور دو مربی جديد در تيم فوتبال اين باشگاه خبر داد و گفت: وينگادا را در امر هدايت تيم ، يک دستيار و يک مربی بدنساز همراهی خواهند کرد. دستيار اين مربی پرتغالی امروز در تمرينات حضور خواهد داشت و مربی بدنساز از فردا به جمع ما ملحق خواهد شد.

وی در خصوص چگونگی همکاری اعضای کادر فنی پرسپوليس با مربيان جديد اين تيم گفت: طبق قراردادی که با وينگادا منعقد کرده ايم عابدزاده و پيروانی کماکان در کادر فنی حضور خواهند داشت. در خصوص ادامه همکاری سعداوی و کماسی نيز وينگادا به عنوان سرمربی تيم تصميم گيری خواهد کرد. اگر وينگادا نظری روی اين دو مربی نداشته باشد از وجود آنها در قسمتهای ديگر باشگاه استفاده خواهيم کرد.

انصاريفرد با تاکيد بر اينکه پروسه استخدام مربی خارجی پس از جدايی افشين قطبی از تيم فوتبال پرسپوليس آغاز شده بود، افزود: زمانی که قطبی از پرسپوليس رفت مسئولان باشگاه پرسپوليس به دنبال مربی خارجی بودند و در اين راستا مذاکراتی نيز با مربيان مختلف انجام شد که در نهايت توافق نهايی با وينگادا به عمل آمد. حضور وينگادا در پرسپوليس ناگهانی نبود و همانطور که گفتم طی يک دوره پس از جدايی قطبی آغاز شده بود.

وی با تاکيد بر اينکه وينگادا تا پايان فصل جاری به همکاری خود با تيم فوتبال پرسپوليس ادامه خواهد داد گفت: وينگادا تا پايان فصل به کار خود ادامه می دهد. پس از پايان رقابتهای فصل جاری در خصوص تمديد قرارداد وی تصميم گيری خواهيم کرد. اميدوارم عملکرد وی به گونه ای باشد که بتوانيم کماکان اين مربی پرتغالی را در کنار خود داشته باشيم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس با تشريح اهداف خود در اين باشگاه گفت: اهداف من در باشگاه پرسپوليس بلند مدت است. من به چيزهای مهمتر و بزرگتر از نتايج برخی از بازيها فکر می کنم. البته نمی توانيم از نتايج تيم در مسابقات داخلی و خارجی نيز غافل باشيم چرا که بی تفاوتی ما به نتايج تيم ممکن است حساسيت و ناراحتی هوادارانمان را به دنبال داشته باشد.

وی با تاکيد بر اينکه بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس متحد و منسجم هستند تا ناکاميهای اخير در ليگ را جبران کرده و به نتايجی شايسته در ليگ قهرمانان آسيا دست يابند، افزود: اميدوارم با حضور وينگادا بتوانيم به جايگاهی در خور و شان پرسپوليس دست يابيم.

انصاريفرد با اشاره به اينکه وينگادا قراردادی يک و نيم ساله با پرسپوليس دارد که در سال دوم با توافق طرفين تمديد خواهد شد، افزود: تا پايان فصل به وينگادا فرصت می دهيم و پس از آن با بررسی نتايج تيم در خصوص تمديد قرارداد وی تصميم گيری خواهيم کرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: ما هميشه از هواداران پرسپوليس خواسته ايم که با تمام وجود از تيم خود حمايت کنند و به تشويق تيم بپردازند. تاکيد ما بر اين است که برد و باخت نبايد مهم باشد و هواداران پرسپوليس فقط بايد به تشويق و حمايت تيم خود بپردازد.

انصاريفرد با ابراز اميدواری از اينکه دو تيم پرسپوليس و استقلال در روز جمعه بازی جذابی را به نمايش بگذارند از هواداران اين تيم خواست صرف نظر از نتيجه حاصل تنها به تشويق تيم خود بپردازند.

وی در خصوص احتمال حضور داور ايرانی در دربی شصت و شش گفت: ما هميشه از بازيکنان خواسته ايم داور مسابقه چه ايرانی باشد چه خارجی احترام بگذارند و به حواشی و اتفاقاتی که پيرامون مسابقه رقم می خورد، توجه نداشته باشند و به حواشی دامن نزنند.

عباس انصاريفرد در پاسخ به اين پرسش که هنوز هم روی حرفش که گفته بود " پرسپوليس پيروز دربی است " هست؟ گفت: بنده اين اظهار نظر را به عنوان مسائل حاشيه ای و کری خواندن نزدم و اعتقاد دارم اين دربی را خواهيم برد. بنده هم به عنوان مديرعامل باشگاه نمی توانم اظهار نظری غير از اين داشته باشم.





















Copyright: gooya.com 2016