پنجشنبه 24 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياسر القحطانی، مهاجم سرشناس عربستان، از ديدار با تيم ملی فوتبال ايران محروم شد، مهر

بهترين بازيکن آسيا در سال ۲۰۰۸ و مهاجم سرشناس تيم ملی فوتبال عربستان ديدار برگشت تيمش مقابل ايران را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنابراعلام خبرگزاری عربستان ، ياسر القحطانی مهاجم تيم عربستان با کارت زردی که در ديدار امروز مقابل کره شمالی از داور مسابقه دريافت کرد، ديدار آينده تيمش مقابل ايران را از دست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ملی فوتبال عربستان ديروز در آخرين ديدار دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی در شهر پيونگ يانگ با يک گل مغلوب کره شمالی شد.

ياسر القحطانی در حالی ديدار برگشت روز ۸ فروردين ماه سال آينده در تهران را از دست داد که حسين کعبی نيز به دليل دريافت دومين کارت زرد مقابل کره جنوبی از همراهی ايران محروم است. ديدار رفت دو تيم در شهر رياض با تساوی ۱-۱ انجاميد.

خبرگزاری عربستان در بخش ديگری از گزارش خود به نقل از "اينارا" دستيار مربی تيم ملی عربستان آورده است: با وجود شکست مقابل کره شمالی، شرايط جدول گروه دوم به گونه ای است که ما هنوز شانس صعود به جام جهانی را داريم و می توانيم از ۴ ديدار آينده امتيازات لازم برای صعود را کسب کنيم .

وی ادامه داد: ما مقابل کره شمالی مستحق شکست نبوديم و می توانستيم حداقل اين بازی را با تساوی به پايان ببريم ولی مهاجمان ما از موقعيت های خود به خوبی استفاده نکردند.

تيم ملی فوتبال عربستان با شکست در ديدار امروز با ۴ امتياز پس از تيم های کره جنوبی ، کره شمالی و ايران در رده چهارم گروه دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی جای دارد.





















Copyright: gooya.com 2016