چهارشنبه 23 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

الزامات و تنبيهات ديدار پرسپوليس - استقلال اعلام شد، برخورد شديد با متخلفان، مهر

رئيس کميته انضباطی فدراسيون فوتبال در آستانه ديدار حساس تيم‌های استقلال و پرسپوليس الزامات و تنبيهات شهرآورد تهران را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شريفی رئيس کميته انضباطی در آستانه شصت و ششمين دربی پايتخت، رعايت برخی مسائل را به بازيکنان و کادر فنی تيم‌های استقلال و پرسپوليس متذکر شد و از بازيکنان دو تيم خواست تا با رعايت بازی جوانمردانه در راستای نمايش فوتبالی واقعی و تماشاگرپسند بکوشند.

 ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام چهانی ۲۰۱۰: ژاپن مقابل استراليا متوقف شد، بحرين به صعود اميدوار شد، مهر

تيم فوتبال ژاپن با تساوی مقابل ميهمان خود استراليا شانس صدرنشينی در گروه نخست رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در منطقه آسيا را از دست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری مهر، امروز در چارچوب آخرين ديدار از دور رفت اين رقابت ها، تيم ژاپن در حالی که می توانست با برتری مقابل صدرنشين گروه نخست رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ ، جايگزين اين تيم شود، به نتيجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پيدا نکرد.

تيم پيم وربيک(استراليا) همچنان با ۱۰ امتياز از ۴ بازی در رده اول است و ژاپن با ۸ امتياز در جايگاه دوم قرار دارد.

در ديگر ديدار اين گروه بحرين با تک گل دقيقه ۹۰ محمود عبدالرحمان مقابل ازبکستان در زمين اين تيم به برتری رسيد تا با کسب ۴ امتياز از شانس صعود به مرحله پايانی رقابت ها برخوردار شود. قطر و ازبکستان در رده های بعدی گروه قرار دارند.





















Copyright: gooya.com 2016