سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: تماشاگران دلگرمی ما هستند، کره جنوبی برای مساوی به تهران آمده است، ايسنا

- می‌دانیـم کـه از کجـا بـايد بـه آ‌نها ضـربـه بـزنیـم


کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران گفت: با نقاط ضعف و قوت کره جنوبی آشنايی داريم و می‌دانيم که از کجا بايد به آ‌نها ضربه لازم را وارد کنيم.

کريم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: خوشبختانه در تهران تمرينات بسيار خوبی را برگزار کرده‌ايم و با توجه به اينکه بازيکنان ما از دل ليگ به تيم ملی آمده‌اند، همه آنها در بهترين شرايط قرار دارند و اين کار را برای موفقيت تيم ملی در بازی با کره جنوبی راحت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: ليگ کره جنوبی مدت‌هاست که تعطيل شده و بازيکنان اين تيم برای بازی با ايران دو هفته در اردو بوده‌اند. اين يک مزيت برای کره جنوبی به حساب می‌آيد اما، برتری فيزيکی و روحی بازيکنان ما نکته مهم و کليدی در بازی روز چهارشنبه خواهد بود.

باقری با اشاره به ناکامی‌های کره جنوبی در تهران گفت: شرايط در ايران به گونه‌ای است که تمام تيم‌های آسيايی برای بازی با ايران در تهران کار سختی دارند. ما بارها ثابت کرده‌ايم که در تهران تنها به فکر پيروزی هستيم و اين مساله‌ای است که آسيايی‌ها آن را پذيرفته‌اند. با اين حال فکر می‌کنم کره‌ای‌ها در بازی با ايران به دنبال کسب حداقل امتياز هستند و اين کار ما را برای رسيدن به سه امتياز دشوار می‌کند.

وی به حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: چيزی که کره‌ای‌ها را ترسانده، حضور صدهزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی است. اطمينان دارم که مردم با حضورشان در آزادی شرايط سختی را برای تيم کره جنوبی ايجاد خواهند کرد. آنها در عين حال که کره جنوبی را به عقب می‌برند، باعث خواهند شد که ما رو به جلوتر حرکت کنيم. حضور آنها باعث دلگرمی است.

باقری درباره نتيجه اين ديدار گفت: فوتبال قابل پيش‌بينی نيست اما،‌ طبيعی است که ما در خانه به دنبال برد باشيم. کره‌ای‌ها هم برای کسب تساوی می‌آيند اما، شرايط برای موفقيت ما فراهم است و با حضور تماشاگران کره جنوبی را شکست خواهيم داد.





















Copyright: gooya.com 2016