جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه ساعت به آغاز دربی پايتخت: حضور ‌٧٠ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی، ايسنا

در فاصله‌ی سه ساعت مانده به آغاز داربی ۶۶ تهران ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در شرايطی که سه ساعت ديگر تا آغاز ديدار تيم های استقلال و پرسپوليس زمان باقی مانده است، ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين در حالی است که ظرفيت طبقه‌ی نخست ورزشگاه تکميل شده و حتی برخی از تماشاگران در طبقه‌ی اول ايستاده‌اند و قصد دارند به صورت ايستاده بازی را تماشا کنند.

اين در حالی است که تعداد بسياری از تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه آزادی بوده و در طبقه‌ی دوم ورزشگاه استقرار پيدا می‌کنند.

با توجه به آغاز بليت فروشی از ساعت شش صبح و با وجود ادامه‌ی مراجعه‌ی تماشاگران به ورزشگاه اطراف ورزشگاه آزادی بسيار خلوت بوده و هيچ گونه ترافيکی در مسيرهای منتهی به ورزشگاه ديده نمی‌شود.

تماشاگران با استقرار در صندلی‌های خود به شدت در حال تشويق تيم‌های خود هستند و در اين بين گاهی به بازيکنان تيم حريف نيز فحاشی می‌کنند.

در حالی که بعضی از ليدرهای دو تيم سعی در کنترل تماشاگران و جلوگيری از فحاشی آنان دارند، برخی از آنان تماشاگران را برای اين کار تحريک می‌کنند.

تصاوير بزرگی از علی کريمی و عليرضا واحدی نيکبخت در ميان تماشاگران پرسپوليس و همچنين تصاويری از سياوش اکبرپور و آرش برهانی در ميان تماشاگران استقلال قرار دارند. ضمن آنکه تماشاگران استقلال تصوير بزرگی از امير قلعه‌نويی را در لباس نظامی و با درجه‌ی ژنرالی در ورزشگاه نصب کرده‌اند.





















Copyright: gooya.com 2016