جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دربی پايتخت: بازار سياه بليت فروشی در اطراف ورزشگاه آزادی، ايسنا

با وجود کنترل‌های محسوس و نامحسوس نيروهای انتظامی بازار سياه بليت فروشی اين بار نيز در کنار ورزشگاه آزادی برپا شده است.

به گزارش ايسنا، در حالی که بليت فروشی بازی داربی از ساعات اوليه صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، اما، برخی از تماشاگران پس از تهيه‌ی بليت اقدام به فروش اين بليت‌ها با قيمت بالاتر در اطراف ورزشگاه کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين در حالی است که نيروهای انتظامی به صورت محسوس و حتی نامحسوس در اين زمينه اطراف ورزشگاه را زيرنظر دارند و با متخلفان نيز برخورد شده است. اما، هنوز در مسيرهای ورودی به ورزشگاه آزادی عده‌ای با استفاده از بازار سياه در حال فروش بليت به چند برابر قيمت هستند.

در حالی که بليت‌های هشت هزار تومانی بازی تا ساعت ۱۰ صبح حتی با قيمتی نزديک به ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسيد، با توجه به پر شدن گنجايش طبقه‌ی نخست اکنون بليت‌های طبقه‌ی دوم با قيمت‌های نزديک به ۱۰ هزار تومان نيز به فروش می‌رسد.

البته با توجه به کنترل شديد در اطراف ورزشگاه پديده‌ی بازار سياه بليت نسبت به سال‌های گذشته بسيار کمتر بوده و در بيشتر موارد نيز با متخلفان برخورد شده است.

برخی از تماشاگران شهرستانی که از شب گذشته خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، در گفت‌وگو با ايسنا فروش بليت در ورزشگاه را اقدام خوبی دانستند و گفتند: در بازی‌های گذشته که بليت بازی پيش فروش می‌شد تماشاگران شهرستانی با مشکلات زيادی روبرو می‌شدند و حتی بايد چند روز زودتر از بازی خود را به تهران می‌رساندند اما اکنون شرايط بهتر از گذشته بوده و حتی وجود بازار سياه کمتر از قبل است.





















Copyright: gooya.com 2016