جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دربی پايتخت: کری خوانی داغ تماشاگران استقلال و پرسپوليس، مهر

در حالی که کمتر از دو ساعت ديگر به آغاز ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس باقی مانده است، هواداران دو تيم از ساعاتی پيش کری خوانی را آغاز کرده اند و از پيروزی تيمشان در بازی امروز خبر می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظرفيت ورزشگاه آزادی تهران در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به آغاز اين ديدار نزديک به تکميل شدن است و بيش از ۸۰ هزار تماشاگر طرفدار دو تيم استقلال و پرسپوليس به ورزشگاه رفته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس مثل ديدارهای گذشته در جايگاه های در نظر گرفته شده برای آنها مستقر شده اند و بازهم مثل گذشته تعداد تماشاگران پرسپوليس بيشتر است.

تماشاگران استقلال که با شور و نشاط ويژه ای به ورزشگاه آمده اند انگيزه بسيار بالايی برای تشويق تيم خود دارند و از پيروزی آبی پوشان در اين ديدار مطمئن هستند.

هواداران پرسپوليس نيز که تيمشان نتايج ضعيف تری از رقيب ديرينه گرفته اند بازار کری خوانی را داغ نگه داشته اند و با شعارهای خود سعی در گرما بخشيدن به اين ديدار دارند.

در حال حاضر جايگاه ويژه تماشاگران استقلال پر شده است و پرسپوليسی ها نيز در حال ورود به ضلع شمالی طبقه دوم هستند.

ماموران نيروی انتظامی نيز که از شب گذشته در اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده اند با تدابير ويژه و برقراری نظم تماشاگران را به جايگاه های خود راهنمايی کرده اند.

ماموران نيروی انتظامی همچنين در طبقه دوم ورزشگاه يکی از راهروها را خالی گذاشته اند تا بين هواداران استقلال و پرسپوليس فاصله ايجاد شود و مشکلی در اين زمينه بوجود نيايد.





















Copyright: gooya.com 2016