جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: تساوی نتيجه‌ای عادلانه بود، جادوگر نيستم که در کمترين زمان معجزه کنم، ايسنا

- پرسپوليس می‌تواند جايگاه بهتری در ليگ داشته باشد

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من مربی هستم و تمام تلاشم را برای موفقيت پرسپوليس انجام می‌دهم اما، جادوگر نيستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نلو وينگادا، سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوی اين تيم در داربی ۶۶ و در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: ما برای برد در اين مسابقه به زمين آمده بوديم اما، پس از اين بازی می‌توانم بگويم نتيجه‌ی تساوی، عادلانه بود. معتقدم پرسپوليس هم در کنترل توپ، هم در خلق موقعيت‌های گل بهتر از استقلال عمل کرد اما، نتيجه‌ی بازی را گل‌های اين مسابقه مشخص می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: پرسپوليس همه کار برای برد انجام داد اما، اين بازی پرهيجان با تساوی تمام شد. حتی در دقايق پايانی مسابقه ما با يک تعويض ثمربخش که آخرين تعويض‌مان هم بود، ريسک کرديم و بسيار روی دروازه‌ی حريف حمله برديم و در نهايت بازی را مساوی کرديم. اين کار ما باعث شد تا استقلالی‌ها نيز در چند ضد حمله روی دروازه‌ی ما خطرناک ظاهر شوند.

وينگادا افزود: فکر می‌کنم اين بازی ديگر تمام شده و ما بايد نگاهی روبه جلو داشته باشيم و در آينده موفقيت‌های خوبی بدست آوريم.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا اين نتيجه را ثمره‌ی تاثيرات خود در تيم پرسپوليس می‌دانيد يا افشين پيروانی؟ گفت: من در اين مدت تمام سعی‌ام را انجام داده‌ام تا شرايط تيم را بهتر کنم. صحبت‌های زيادی با پيروانی انجام دادم و در نهايت اين پيروانی بود که تيم را ارنج کرد. حضور من در پرسپوليس به معنای تاثير روی اين تيم است و اگر من می‌خواستم تاثيری در داربی نداشته باشم پس از اين مسابقه روی نيمکت می‌نشستم. من يک مربی‌ هستم و تمام تلاشم را برای پرسپوليس انجام می‌دهم اما، جادوگر نيستم که بخواهم در کمترين زمان معجزه کنم.

وينگادا گفت: از عملکرد بازيکنان پرسپوليس راضی ام و به آنها افتخار می‌کنم. بازی که در اين تيم ديدم چيزی از استقلال کم نداشت و مطمئنا در ادامه‌ی ليگ می‌توانيم شرايط بهتری را برای تيم‌ رقم بزنيم.

وی ادامه داد: قول می‌دهم هميشه با جديت و تمام وجود کار کنم و از همه‌ی نيروهای ممکن برای موفقيت‌های بعدی پرسپوليس استفاده کنم. سبک کار من به گونه‌ای است که می‌توانم با مربيان گذشته‌ی اين تيم چون افشين پيروانی، عابدزاده و سعداوی ادامه‌ی همکاری داشته باشم و از آنها کمک بگيرم.

سرمربی پرسپوليس درخصوص داوری اين مسابقه نيز گفت: داور هم مثل مربيان و بازيکنان ممکن است اشتباهاتی داشته باشد و اين از فوتبال جدا نيست. در مجموع داوری را در اين مسابقه بسيار خوب ديدم و کاملا متناسب با آن بود.

وی در پايان گفت: به بهتر شدن پرسپوليس اميد بسياری دارم و سعی می‌کنم چه در خط دفاعی و چه حمله‌ی اين تيم شرايط بهتری را به وجود آورده و مشکلات را برطرف کنم. امروز استقلال نشان داد که چرا پيشتاز رقابت‌های ليگ برتر بوده اما،‌بازيکنان ما هم به من نشان دادند چيزی کم ندارند و ما می‌توانيم وضعيت بالاتری در جدول ليگ برتر تا پايان مسابقات داشته باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016