جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن ترکی: از همه‌ی حمايت‌ها سپاسگزارم، پنالتی کاملا صحيح بود، ايسنا

داور داربی تهران گفت: تمام تلاشم را انجام دادم تا بهترين قضاوت خود را انجام دهم و از همه‌ی حمايت ها سپاسگزارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محسن ترکی درپايان بازی اظهار کرد: در هر صورت تمام تلاشم را انجام دادم تا بهترين قضاوت را داشته باشم. شايد هر کدام از داوران ايرانی برای اين بازی انتخاب می‌شدند بهتر از من قضاوت می‌کردند چرا که من بهترين قضاوت ها را از داوران ايرانی ديده‌ام و در هر صورت پيش از حضور در اين بازی از جامعه‌ی داوری و پيشکسوتان داوری ايران رخصت گرفتم و با اجازه‌ی آنها اين بازی را قضاوت کردم.

وی افزود: نهايت تلاشم را انجام دادم و خدا را شکر تصور می‌کنم قضاوت خوبی صورت گرفت.

ترکی درباره‌ی پنالتی اعلام شده به ضرر استقلال نيز گفت: بازيکن تيم استقلال به طور کامل دست خود را بالا آورد و توپ را زد که من آن صحنه را پنالتی گرفتم.

ترکی خاطر نشان کرد: در گذشته بارها داورهای خارجی داربی را قضاوت کردند که تصور می کنم اشتباهات زيادی در برخی از آن بازی ها وجود داشت، البته داوران خارجی همکاران من هستند اما در بسياری از بازی های که داوران خارجی قضاوت کردند هم اشتباهات بيشتر بود و هم حاشيه های بازی اما خدا را شکر امروز شرايط خوب بود و بی ترديد اگر من امروز موفق بودم نتيجه‌ی تلاش تمام داوران ايرانی بود و باز هم می گويم که اگر هر کدام از داوران ديگر ايرانی قضاوت می کردند بهتر از من کار می کردند.





















Copyright: gooya.com 2016