جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان هفته‌ بيست و ششم ليگ برتر: پيروزی سپاهان، شکست ذوب آهن از سايپا و تساوی داماش با صبا، ايسنا

رقابت‌های هفته‌ی بيست و ششم ليگ برتر فوتبال ايران پس از تساوی داربی ۶۶ با پيروزی صبای قم و سپاهان همراه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه‌ی رقابت‌های هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال ايران پنج ديدار در روز جمعه (امروز) برگزار شد که پس از تساوی داربی ۶۶ استقلال و پرسپوليس؛ ابومسلم خراسان و مس کرمان نيز در مشهد به نتيجه‌ی تساوی يک بر يک رضايت دادند.

در دقيقه‌ی ۷۰ جان‌ وينگودی برای ابومسلم و ادينهوف در دقيقه‌ی ۷۲ برای مس کرمان گلزنی کردند.

ديدار تيم‌های سپاهان اصفهان و راه آهن نيز با پيروزی دو برصفر سپاهان همراه شد. محرم نويدکيا و عماد رضا در دقايق ۱۷ و ۶۱ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

در ادامه‌ی موفقيت‌های تيم سايپا با محمد مايلی‌کهن اين تيم در ورزشگاه خانگی‌اش در برابر ذوب آهن اصفهان موفق به کسب يک پيروزی با ارزش شد و توانست با تک گل صابر ميرقربانی در دقيقه‌ی ۴۲ شاگردان ابراهيم‌زاده را شکست دهند.

ديدار تيم‌های صبای قم و داماش گيلان نيز با تساوی دو بر دو همراه شد. محمد نوری و فريدون فضلی در دقيقه‌ی ۴ و ۵۵ برای صبا گلزنی کردند. گل‌های داماش نيز در دقيقه‌ی ۷۱ و ۸۶ به ثمر رسيد.

پس از پايان بازی‌های هفته‌ی بيست‌وششم ليگ برتر فوتبال ايران، تيم استقلال تهران با ۵۳ امتياز در صدر جدول قرار دارد و تيم‌های ذوب‌آهن و پرسپوليس نيز با ۴۷ و ۴۴ امتياز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

برق؛ داماش و پيام نيز با ۲۲؛ ۱۹ و ۱۹ امتياز هم‌چنان قعرنشينان ليگ برتر هستند.





















Copyright: gooya.com 2016