سه شنبه 29 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و هفتم ليگ برتر: پرسپوليس با يک گل از سد ابومسلم گذشت، صعود موقت به رده دوم، مهر

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزی کم گل برابر ابومسلم مشهد علاوه بر اينکه سه امتياز اين ديدار را کسب کرد به رده دوم جدول رده بندی نيز صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال پرسپوليس و ابومسلم مشهد از ساعت ۱۶ امروز با حضور بيش از ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزارکننده دومين ديدار از هفته بيست و هفتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور بودند.

در نيمه اول اين ديدار دو تيم فوتبال سرد و کسل کننده ای را به نمايش گذاشتند اما در نيمه دوم پرسپوليس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقيقه ۴۸ توسط کريم باقری به گل برتری دست پيدا کرد.

شاگردان نلو وينگادا در ادامه بازهم صاحب موقعيت هايی شدند اما نتوانستند از اين موقعيت ها به خوبی استفاده کنند. در دقيقه ۵۵ اين ديدار شهاب گردان دروازه بان تيم فوتبال ابومسلم با کوبيدن توپ به صورت توپ جمع کن پشت دروازه از بازی اخراج شد تا ابومسلم دقايق باقی مانده را ۱۰ نفره دنبال کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه اين بازی دو تيم فوتبال بهتری را به نمايش گذاشتند که در اين بين سهم پرسپوليس در موقعيت های نزديک به گل بيشتر از تيم مشهدی بود.

قضاوت ديدار پرسپوليس - ابومسلم مشهد برعهده سعيد مظفری زاده بود که در اين ديدار به ايوان پتروويچ ، رحمان رضايی، عليرضا حقيقی از پرسپوليس و مهدی آقامحمدی ، "مومونی" و رضا ناصحی از تيم ابومسلم کارت زرد نشان داد.

پرسپوليس با اين پيروزی ۴۷ امتيازی شد و با داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن موقتا تا قبل از ديدار فردای راه آهن و ذوب آهن به رده دوم صعود کرد.

***

حاشيه‌های ديدار پرسپوليس و ابومسلم مشهد

تيم‌های فوتبال پرسپوليس و ابومسلم مشهد درحالی عصرامروز برابر هم صف آرايی کردند که بيش از ۳۰ هزار تماشاگر از نزديک اين ديدار را تماشا می کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، در يکی از ديدارهای روز نخست از هفته بيست و هفتم رقابت‌های فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز دو تيم پرسپوليس و ابومسلم مشهد در ورزشگاه آزادی برابر هم به ميدان رفتند که حاشيه‌های اين ديدار را در زير می خوانيد:

* در هنگام تمرين دو تيم پيش از آغاز مسابقه محمد منصوری و ايوان پتروويچ بازيکنان پرسپوليس با اجازه کادر فنی نزد نفرات تيم ابومسلم (تيم پيشين خود) رفتند و برای دقايقی با آنها ديدار و گفتگو کردند. البته در اين هنگام احسان خرسندی و داود سيد عباسی بازيکنان پيشين پرسپوليس توسط تماشاگران اين تيم تشويق شدند.

* بيش از ۵ هزار هوادار ابومسلم از طبقه دوم ورزشگاه شاهد اين بازی بودند. آنها پيش از آغاز مسابقه با شعار "چهارتايی‌ها" شکست دور رفت را به هواداران و بازيکنان تيم پرسپوليس گوشزد می کردند.

* پيش از آغاز مسابقه مازيار زارع زننده گل تساوی پرسپوليس در ديدار دربی تهران به همراه علی کريمی به شدت مورد تشويق هواداران پرسپوليس قرار گرفتند. همچنين هواداران اين تيم با شعارهايی درگذشت دايی پژمان نوری را به وی تسليت گفتند.

* هنگام گرم کردن به علت اينکه پيراهن تمرين تيم ابومسلم هم قرمز رنگ بود ناظر بازی از بازيکنان اين تيم مشهدی خواست کاور بر تن کنند.

* "کاسدا"، مربی بدنساز و ماساژور تيم پرسپوليس پيش از آغاز مسابقه به جايگاه تماشارگان رفتند. همچنين سعيد مظفری زاده قبل از آغاز مسابقه به بازيکنان نيمکت نشين پرسپوليس تذکر داد که با کاور مخصوص روی نيمکت بنشيند.

* پس از مصدوميت دو بازيکن ابومسلم در ابتدای مسابقه هواداران پرسپوليس با شعار ابومسلم ضد فوتبال بازيکنان اين تيم را به وقت کشی محکوم کردند.

* پس از مصدوميت عرفان اولروم سرمربی تيم ابومسلم جان دين گودی را در همان ۱۰ دقيقه ابتدای مسابقه به پشت نيمکت فرستاد تا خود را گرم کند ضمن اينکه در فهرست نفرات تيم ابومسلم که به خبرنگاران داده شد نام اولروم به اشتباه "دنی" به چاپ رسيده بود.

* قبل از آغاز مسابقه بازيکنان تيم ابومسلم در يک اقدام جديد به همراه کادر فنی و نفرات نيمکت نشين دور هم جمع شدند و حلقه اتحاد تشکيل دادند. در اين لحظه پتروويچ و منصوری منتظر ماندند تا کادر فنی ابومسلم به نيمکت بازگردد تا آنها برای ورود به زمين مسابقه از مربيان پيشين خود رخصت بگيرند.

* نکته قابل توجه اين بود که پترويچ با يک گردبند وارد زمين شده بود که به دستور مظفری زاده آن را درآورد و به نيمکت نشينان پرسپوليس داد.

* در ابتدای مسابقه روی يک صحنه علی کريمی توپ را از سمت راست به سمت دروازه ابومسلم پيش برد که ابتدا کمک داور نقطه کرنر را نشان داد اما ناگهان رای خود را تغيير داد و اعلام اوت کرد در صورتی که داور هم اعلام کرنر کرده بود.

* در دقيقه ۵۲ مسابقه يک اتفاق بسيار تلخ و نادر رخ داد. در اين لحظه شهاب کردان دروازه بان تيم ابومسلم که از اقدام توپ جمع کن برای دريافت توپ ناراحت بود توپ را به شکلی بسيار زشت به صورت اين فرد کوبيد که بلافاصله توسط داور از زمين اخراج شد.

* دروازه بان دوم ابومسلم زمانی که در حال گرم کردن برای ورود به زمين مسابقه بود از مربی تيم خواست سمت گردان برود و دستکش دروازه بانی او را بگيرد.

* ابتدا ابومسلمی‌ها به اخراج کردان اعتراض داشتند اما پخش صحنه آهسته حرکت اين بازيکن از اسکوبورد ورزشگاه باعث شد اعتراضات آنها فروکش کند. هرچند که هواداران پرسپوليس به شدت توپ جمع کن مضروب را تشويق کردند.

* در دقيقه ۷۵ مسابقه سعيد مظفری زاده ناگهان بازی را قطع کرد و به کنار زمين آمد. دقايقی بعد مشخص شد که وی به علت نور ليزری که از سوی تماشاگران به چشم دروازه بان ابومسلم زده می شد بازی را قطع کرده است. وی به مسئولان برگزاری مسابقه گفت: اگر اين اتفاق تکرار شود بازی را قطع خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016