شنبه 26 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا، سرمربی پرسپوليس: بهترين بازيکنان دنيا را در اختيار دارم، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درحال حاضر بهترين بازيکنان دنيا را در اختيار دارم.

نلو وينگادا در گفت‌ و گو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اگر چه شناخت لازم از نفرات را ندارم اما اعتقاد دارم بهترين بازيکنان دنيا را دارم که همين برگ برنده من است. من از تجارب پيروانی و سعداوی نيز استفاده می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در خصوص بازی روز گذشته برابر استقلال گفت: شايد تعويض‌های من از نظر برخی درست نبود اما من نظرم را با کمک دستيارانم در زمين پياده کردم.
وينگادا افزود: پس از گلی که دريافت کرديم برای بهتر شدن تيم منصوری را وارد زمين کردم. با بيرون کشيدن رحمان رضايی ريسک بزرگی انجام دادم چون نياز به گل داشتيم و خوشبختانه به خواسته خود رسيديم.
وينگادا تصريح کرد: برای من، بازيکن ستاره معنی ندارد. هر کس خوب بازی کند و منطقی تمرين کند بازيکن مورد علاقه من خواهد بود. در يک ديدار رسمی ۱۱ نفر بازی می‌کنند و ۳ نفر تعويض می‌شوند و يک مربی دوست ندارد بدترين‌ها را به زمين بفرستد يا بدترين تعويض ها را انجام دهد.
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه چه شناختی از ابومسلم دارد؛ گفت: هيچ شناختی از اين تيم ندارم. در درجه اول بايد از تيم خودم بيشتر شناخت پيدا کنم و کم کم ساير تيم‌های ايران را بشناسم. برای من مهم‌تر از همه شناخت کامل پرسپوليس است.
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس عنوان کرد: در بازی ديروز همه بازيکنان جنگيدند. من به آنها افتخار می‌کنم و همان تيمی را که دوست دارم در ميدان ديدم چون آنها تحمل باخت نداشتند. صبر و تحمل هواداران نيز باعث شد حتی در وقت های تلف شده انگيزه داشته باشيم .
وينگادا اضافه کرد: من از آنها تشکر می‌کنم و خوشحال هستم که آنها نيز مرا حمايت کردند. هر کاری از دستم برآيد برای موفقيت پرسپوليس و خوشحالی هواداران انجام می دهم و هرگز کوتاهی نخواهم کرد.
پرسپوليس در هفته بيست و هفتم ليگ برتر روز سه شنبه هفته جاری ميزبان ابومسلم است.





















Copyright: gooya.com 2016