چهارشنبه 30 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: نظر نمايندگان مجلس دلسوزانه بود اما من تنها نظر کارشناسان را می پذيرم، مهر

- با کويت بازی می کنيم

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه نمايندگان مجلس از سر دلسوزی در مورد تيم ملی ابراز نگرانی کرده اند گفت: بنده مطمئنم که آنها هم قلب شان به خاطر تيم ملی می تپد اما من تنها نظر کارشناسان و اهالی فن را می پذيرم.
به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی که پس از نشست امروز کميته تيم های ملی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن اشاره به ماحصل نشست با اعضای کميته تيم های ملی گفت: در اين نشست برنامه های تيم ملی را برای ديدار روز هشتم فروردين ماه برابر عربستان ارائه کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايی ادامه داد: براساس برنامه از پيش طراحی شده ما روز سوم يا چهارم فروردين ماه در کويت به مصاف تيم ملی فوتبال اين کشور خواهيم رفت.

وی افزود: تا به حال تنها ديدار با تيم ملی فوتبال کويت قطعی شده است و ديدارهايی مانند بازی با کنيا و يا تيم های ديگر مشخص نيست و بنده از آنها بی اطلاع هستم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در ادامه به تذکر نمايندگان مجلس پيرامون نتايج اين تيم اشاره کرد و افزود: اگر نمايندگان محترم مجلس هم اظهار نظری در اين مورد داشته اند تنها به خاطر دلسوزی برای تيم ملی بوده چرا که آنها هم فوتبال ملی کشورشان را دوست دارند اما بايد توجه داشته باشند که تيم ملی در مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی و مقدماتی جام ملتهای آسيا تا به حال شکستی نداشته و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده است.

علی دايی در ادامه تصريح کرد: ما تا به امروز ۶ امتياز گرفته ايم و از تيم ملی کره جنوبی به عنوان صدرنشين تنها دو امتياز عقب تر هستيم. اينکه عنوان شود نتايج تيم ملی نااميد کننده بوده را به هيچ عنوان قبول ندارم.

وی در ادامه افزود: خيلی ها در مورد تيم ملی اظهار نظر می کنند اما من تنها نظر کارشناسان و صاحبان فن را قبول دارم و هر چند به نظر نمايندگان مجلس احترام می گذارم اما معتقدم که نظر آنها دلسوزانه بوده است نه کارشناسانه.

دايی در پايان تاکيد کرد: با روندی که تيم ملی در پيش گرفته است مطمئنم که ما به طور مستقيم به مسابقات جام جهانی صعود خواهيم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016