شنبه 26 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارشناسان ورزشی تلويزيون العربيه: تساوی ايران ـ کره جنوبی موهبتی برای عربستان است، ايسنا

شکست تيم ملی فوتبال عربستان سعودی بازتاب گسترده‌ای در محافل ورزشی اين کشور و رسانه‌های خاورميانه داشت، به طوری که تلويزيون‌های عربی منطقه به ويژه تلويزيون‌های وابسته به دولت و شاهزادگان عربستان که بسيار زياد هم هستند، با عنوان "فاجعه" از آن ياد می‌کنند و ساعت‌ها در خصوص آن بحث می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، شبکه تلويزيونی العربيه که شبکه خبری تلويزيون پربيننده‌ی ام‌بی‌سی است، در يک تحليل يک ساعته به علل باخت تيم ملی عربستان سعودی در مقابل کره شمالی در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی پرداخت و با استفاده از دو تن از کارشناسان ورزشی و مطبوعاتی عربستان در اين خصوص به اظهارنظر پرداخت.

مفسران العربيه تساوی ايران و کره جنوبی را در تهران مرهمی بر زخم‌های تيم ملی عربستان برشمردند و اعلام کردند: اگر تيم ملی ايران توانسته بود تيم کره جنوبی را شکست دهد کار برای تيم ملی عربستان به شدت وخيم می‌شد.

اين مفسران تساوی دو قدرت فوتبال آسيا را موهبتی برای تيم ملی عربستان سعودی برشمردند و تلويحا خواستار برکناری ناصر الجوهر مربی تيم ملی عربستان شدند.

آنها متفقا خواستار دميدن روح تازه و تفکر تازه در تيم ملی عربستان سعودی شدند و از دست دادن هشت امتياز در دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی را يک ناکامی بزرگ برای تيم ملی عربستان برشمردند.

اين دو کارشناس فوتبال عربستان تاکيد کردند نبايد فرصت را از دست داد و از همين امروز بايد برای ديدار با تيم ملی ايران آماده شد.

اين گزارش می‌افزايد: نگرانی در بين هواداران تيم ملی عربستان نيز به خوبی مشهود است.

تلويزيون العربيه در گزارشی از رياض در گفت‌وگو با مردم نظراتشان را درخصوص ديدار با کره شمالی جويا شد که همگی نه تنها از وضعيت تيم ملی عربستان ابراز نارضايتی کرده بلکه کادرفنی و بازيکنان اين تيم را فاقد هماهنگی و توان لازم برای ادامه مسير دشوار صعود به جام جهانی برشمردند.





















Copyright: gooya.com 2016