چهارشنبه 7 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد کاظمی، سرمربی سپاهان: با عبور از پرسپوليس، سهميه آسيا را می‌گيريم، هواداران منتظر يک بازی کوبنده از سپاهان باشند، ايسنا

- شرايط سپاهان بهتر از پرسپوليس است

سرمربی تيم فوتبال فولاد سپاهان گفت: با شکست پرسپوليس، ضمن عبور از اين تيم در ليگ برتر، کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا در فصل آينده را تثبيت می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون ديدار جمعه تيم فوتبال سپاهان برابر پرسپوليس، اظهار کرد: پس از کسب چند پيروزی اخير در ليگ برتر اميدوارم شکست پرسپوليس پلی برای حضور سپاهان در ميان سه تيم اول ليگ و تثبيت کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا در فصل بعد باشد.

وی افزود: سپاهان چندين سال است که حضور مستمری در ليگ قهرمانان آسيا دارد که اين خود به ايجاد و حفظ شخصيت بين‌المللی اين تيم کمک می‌کند. مطمئنا با حضور و حمايت هواداران پرشور سپاهان که به خوبی می‌دانم چقدر برای پيروزی مقابل پرسپوليس اهميت قائل هستند، می‌توانيم اين تيم را شکست داده و در جدول ليگ برتر از آن عبور کنيم.

وی در ارزيابی‌اش از پرسپوليس نيز تصريح کرد: پرسپوليس تيم قابل احترامی است و ما با تمامی احترامی که به کادر فنی، مسوولان و بازيکنان اين تيم می‌گذاريم، بدون شک آنها را شکست خواهيم داد. فکر می‌کنم با وجود اينکه حريف‌مان تيم بزرگ و باشخصيتی است اما از نظر وجهه تيمی، شرايط بازيکنان و انگيزه آنها، سپاهان وضعيت بهتری داشته و برای پيروزی شايسته‌تر است.

کاظمی درباره شرايط فعلی بازيکنانش نيز به ايسنا گفت: خوشبختانه بازيکنان ما در تمرينات انگيزه بسيار بالايی دارند و روز به روز بيشتر نشان می‌دهند که انتخاب هر يک از آنها برای قرار گرفتن در ترکيب اصلی تيم برای ما چقدر سخت است. در هر حال ما سعی می‌کنيم که بهترين‌ها را برای بازی برابر پرسپوليس انتخاب کنيم و با روند آماده سازی که اکنون در سپاهان می‌بينم، به هواداران اين تيم قول می‌دهم که جمعه، يک بازی کوبنده و شکست‌ناپذيری را از سپاهان خواهند ديد.

وی گفت: اميدوارم هواداران سپاهان با حضور گسترده در ورزشگاه فولادشهر، اين استاديوم را يکدست زردپوش کرده و با تشويق تيم‌شان برای موفقيت سپاهان تلاش کنند تا ما بتوانيم با کسب اين موفقيت، شروع خوبی در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016