چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناسزاهایی که سانسور می شوند! در برنامه نود چه گذشت؟، پارس فوتبال

صحنه‌‌هایی که دوشنبه‌شب از برنامه 90 نشان داده شد بسیار عجیب و باورنکردنی بود.

صحنه پریدن عابدینی به وسط زمین، حمله حنطه به داوران و حواشی بازی استقلال و پیکان که با مضروب شدن خبرنگار شبکه خبر همراه شد. عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 به اوج پختگی رسیده است و ترسی از بیان واقعیت‌ها و انعکاس حواشی جنجالی ندارد و در این راه به هیچکس رحم هم نمی‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال در آخرین برنامه 90 وقتی حاشیه‌های بازی قزوین برای مردمی که تا ساعت 2 بعد از نصف‌شب بیدا ماندند، نشان داده شد به موضوعی جالب می‌شد فکر کرد که چگونه «لمپنسیم» تا این حد قدرت یافته است که جرات چنین فعالیت‌هایی را به‌خود می‌دهد؟

رییس هیات فوتبال قزوین درباره ضرب وشتم جواد واحدی و فیلمبردار شبکه خبر می‌گوید:«همان کس که خبرنگاران را زد، راحت و آسوده همراه تیم استقلال از ورزشگاه خارج شد» و عجیب اینجاست که واعظ آشتیانی چند دقیقه قبلش هرگونه انتساب این لیدر را به باشگاه استقلال تکذیب می‌کند.

اما بدتر از همه، پخش تصاویری بود که هر چند ثانیه صدایش به‌دلیل ناسزاهای طرفین قطع می‌شد و مطمئنا آنقدر غلظت داشت که فردوسی‌پور به این نتیجه رسید تا آنها را سانسور کند. البته وقتی واحدی می‌گفت:«واقعا متاسفم که با آقای قلعه‌نویی در این رابطه حرف زدم چون ایشان فقط آنجا ایستاده بود و نگاه می‌کرد» واقعا باورش برایمان سخت بود اما در صحنه‌های تلویزیونی کاملا مشخص بود سرمربی استقلال همانند همیشه دست در جیب گذاشته بود و تنها ناظر این اتفاقاتی بود که ضارب از دوستان نزدیکش بشمار می‌رفت و همیشه دور «امیرخان» را می‌گرفته است. فوتبال ایران اسیر لمپنیسمی است که در ذات خود گرفتارش شده است، افرادی که به عنوان‌های مختلف دور فوتبال جمع شده‌اند و هر کاری که دوست داشته باشند را انجام می‌دهند و گویی نهادی هم جلودار آنها نیست.





















Copyright: gooya.com 2016