سه شنبه 13 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ برتر فوتبال: پرسپوليس يک - مقاومت شهيد سپاسی ۲، پرسپوليس از گردونه مدعيان خارج شد، ايلنا

- فولاد خوزستان و صبای قم هم به تساوی رضايت دادند

تهران- خبرگزاری کار ايران
هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال ليگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دو ديدار در تهران و اهواز آغاز شد که در يکی از جذاب‌ترين بازی‌ها تيم فوتبال پرسپوليس در تهران مقابل مقاومت شهيد سپاسی شيرازتن به شکست دو بر يک داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا ، در اين ديدار که عصر امروز در ورزشگاه آزادی و به قضاوت محسن قهرمانی برگزار شد تيم فوتبال پرسپوليس در حالی تن به شکست دو بر يک در برابر تيم مقاومت سپاسی داد که ابتدا با تک گل پژمان نوری از مقاومت پيش افتاد اما در نيمه دوم اين تيم مقاومت بود که با دوندگی زياد و ارائه يک بازی هدفمند به دروازه پرسپوليس حمله کرد و در عرض کمتر از ۱۰ دقيقه به دو گل پياپی دست يافت.
مقاومت در نيمه دوم با حمله به قلب دفاع آشفته پرسپوليس و با تيزهوشی بازيکنانش دو گل به دروازه پرسپوليس وارد کرد و بعد از اين دو گل بود که پرسپوليس با حملاتی چشم بسته به فکر تلافی برآمد اما حملات بی برنامه پرسپوليس باعث نشد تا نتيجه بازی تغييری کند.
حضور محسن خليلی هم در خط حمله پرسپوليس نتوانست برای سرخپوشان مثمر ثمر باشد چرا که پرسپوليس برای گلزنی برنامه خاصی نداشت ضمن اينکه دفاع چند لايه مقاومت هم اجازه هر گونه گلزنی از پرسپوليس گرفت اولين شکست پرسپوليس با وينگادای پرتغالی هم رقم بخورد و پرسپوليس هم از گردونه مدعيان قهرمانی خارج شود. پرسپوليس حالا بايد تلاش کند تا بتواند در جمع ۳ تيم بالای جدول بماند چرا که اگر دير بجنبد ليگ قهرمانان آسيا را هم از دست بدهد.
پرسپوليس در حالی که در نيمه نخست با گل دقيقه ۴۰ پژمان نوری با پيروزی به رختکن رفته بود در نيمه دوم دو بار دروازه‌اش را باز شده ديد. سيامک کوهنورد (۵۳) و محسن صبری (۵۹) در اين ديدار دروازه مهدی واعظی را باز کردند تا پرسپوليس هفتمين شکست خود را تجربه کند.
پرسپوليس با اين شکست با همان ۴۹ امتياز قبلی‌اش در مکان سوم جدول باقی ماند. فجر سپاسی با ۴۳ امتياز اين ديدار به مکان هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کرد.
در اهواز هم ديدار دو تيم فولاد خوزستان و صبای قم به تساوی ۲ بر ۲ انجاميد.
در اين ديدار که از ساعت ۱۵:۱۵ امروز با قضاوت عليرضا فغانی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، بختيار رحمانی(۷۲) و نادر احمدی(۳+۹۰) برای فولاد گل زدند و محسن يوسفی(۴۸ و ۸۳-پنالتی) گل های صبا را به ثمر رساند.
نادر احمدی، ايوب والی و جلال کاملی مفرد از تيم فوتبال فولاد خوزستان بازيکنان اخطاری اين ديدار بودند.
تيم فوتبال صبای قم با اين تساوی ۴۶ امتيازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان به رده پنجم صعود کرد. فولاد هم با ۴۳ امتياز همچنان در جايگاه هفتم قرار دارد.





















Copyright: gooya.com 2016