یکشنبه 18 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصارى فرد: بازيكنان به اندازه قراردادشان بازى نمى كنند، درباره وينگادا آخر فصل تصميم مى گيريم، ایران ورزشی

حاشيه هاى پرسپوليس روز به روز بيشتر مى شود و طبيعى است كه به دنبال آن مديرعامل هم بيش از هميشه مورد انتقاد باشد تا حدى كه در پاسخ به منتقدان اين طور مى گويد: يكسرى مشكلات از ابتداى فصل در تيم وجود داشته كه بايد همان موقع اصلاح مى شد و حالا كار زيادى نمى توان براى آن انجام داد، برخى مسائل ديگر هم هست كه ما با آن دست به گريبان و مشغول حل كردن آنها هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از زمانى كه به پرسپوليس آمدم مسائل حاشيه اى بسيار زياد بود. واقعاً تمام وقت و انرژى ام را براى برگرداندن آرامش به تيم گذاشته ام و در عين حال سعى مى كنم مشكل جديدى پيش نيايد؛ بسيارى مسائل حل شد و اكنون هم تنها بحث بازى بازيكنان است كه متاسفانه هنوز نتوانستند رضايت ما را جلب كنند البته با تدابير اتخاذ شده و صحبت هايى كه با آ نها داشتيم، روند كار را در آينده رو به رشد ارزيابى مى كنم.

متاسفانه رويه دوطرفه بين باشگاه و بازيكنان رعايت نشده ما با آنها قراردادهاى خوبى بستيم و پول خوبى هم پرداخت كرديم اما از طرف ديگر آنان را براى ارايه يك بازى قابل قبول و در حد قراردادى كه بستند، توجيه نكرديم، حتى در قرارداد آنها هم ابهاماتى وجود داشت و تلاش كرديم مشكلاتش را حل كنيم.
به هر حال از بازيكنان توقع اين بود كه بيشتر در خدمت تيم باشند، البته تمام كوشش ها به سمت چنين هدفى بود ولى متاسفانه هنوز برخى از آنها به درك لازم از اين مسأله نرسيده اند. براى مثال بازيكنى نظير حسين بادامكى روزى از ملى پوشان فوتبال اين كشور بوده يا محمد منصورى، پتروويچ و برخى بازيكنان ديگر فصل پيش جزو بهترين بازيكنان تيم خودشان بودند. وقتى ما نخبه هاى فوتبالى كشور را جمع كرديم، پس مسلما بايد در حد انتظارات هم ظاهر شوند.

آنها بايد شرايط موجود را درك كنند و تلاش بيشترى براى موفقيت پرسپوليس داشته باشند. كسر ده درصد از قرارداد آنها هم در همين راستا صورت گرفت و البته بازيكنان واقعاً قول داده اند تا از رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا ديگر چنين شرايط روحى نامناسب و تلاش كمترى وجود نداشته و پاسخ خوبى براى اعتمادهاى باشگاه داشته باشند و با تمام قوا براى پرسپوليس بازى كنند تا عملكرد گذشته جبران شود، ما هم سعى مى كنيم ضمن ايجاد انگيزه بيشتر براى آنها، نامطلوب بودن شرايط روحى شان را ريشه يابى كرده و در تصميمات بعدى اتخاذ كنيم.

اما آيا تمام مشكلات پرسپوليس به بازيكنان برمى گردد و كادر فنى در آن نقشى ندارد انصارى فرد ادامه مى دهد: ما با همين جديت وضعيت كادر فنى را هم مورد ارزيابى قرار داديم. عملكرد وينگادا را در پنج بازى اخير بررسى كرديم، اين مربى از نظر فعاليت كارى، برنامه ها و استراتژى هايى كه مطرح كرده عملكرد خوبى داشته اما بايد بهتر باشد. به هر حال خواسته هاى مسؤولان تيم و هواداران به كادر فنى هم ابلاغ شده و آنها هم در تلاش هستند تا برنامه هاى نتيجه بخش بيشترى براى تيم در نظر بگيرند. حتى بحث تك تك اعضاى كادر فنى و نوع همكارى شان با وينگادا را مطرح كرده و به او گفتيم اگر شرايط مربيان سابق تيم را مطلوب مى بيند، آنها را بپذيرد. اين كار را كرديم تا در آينده بتوانيم در قبال چنين برخورد و شرايطى او را پاسخگو بدانيم اما وينگادا گفت كه در حال حاضر مشكلى وجود نداشته و حاضر است با تمام اين مربيان كار كند. در هر صورت او در اين زمينه اختيار دارد.

در ادامه مديرعامل باشگاه درباره احتمال تمديد قرارداد نلو وينگادا توضيح مى دهد: عملكرد اين مربى در نتايج به دست آمده شايد چندان مطلوب نباشد اما ما وضعيت او را پس از پايان مسابقات ليگ به دقت ارزيابى خواهيم كرد. پس از نتيجه گيرى درست، درباره تمديد قرارداد يا عدم آن تصميم گيرى مى كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره برخوردهاى احمدرضا عابدزاده با خبرنگاران و موضع باشگاه در قبال اين مسأله هم مى گويد: عابدزاده بازيكن بزرگى بوده و خدمات زيادى به فوتبال اين كشور كرده اما اينها توجيهى براى رفتار نادرست او با خبرنگاران نمى شود. ما سعى مى كنيم تعامل لازم را بين او و خبرنگاران به وجود آوريم. در هر صورت امكان ادامه همكارى ما با اين مربى هم بستگى به منافع باشگاه در تمامى ابعاد و همچنين نظر وينگادا دارد كه در پايان فصل او با شناخت بيشتر از اوضاع به جمع بندى هاى لازم خواهد رسيد و به ما اعلام مى كند.





















Copyright: gooya.com 2016