چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد درخشان: پرسپوليس با وينگادا سنتی بازی می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کميته فنی باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس با مربی پرتغالی خود فوتبال سنتی دهه ۶۰ را برابر مقاومت سپاسی انجام داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حميد درخشان در گفت و گو با خبرگزاری فارس تصريح کرد: پرسپوليس در ديدار با مقاومت با تفکر دفاعی به ميدان آمد؛ در حالی که تفکر تيمی مثل پرسپوليس بايد هجومی باشد. پرسپوليس روز گذشته شرايط خوبی نداشت. اين تيم تا پشت محوطه جريمه حريف با ارائه يک فوتبال سنتی مربوط به دهه ۶۰ حضور پيدا می‌کرد و دل به سانتر از جناحين برای ابراهيم توره بسته بود.
وی افزود: تيمی مانند پرسپوليس که در خانه خودش و با حمايت تماشاگرانش به ميدان می‌رود بايد هجومی بازی کند. اين تيم در ديدارهای گذشته نيز با تفکر دفاعی به ميدان می‌رفت. بايد برای حضور در محوطه جريمه حريف برنامه‌ داشت.
سرمربی اسبق پرسپوليس تاکيد کرد: در ديدار با مقاومت سپاسی؛ پرسپوليس فقط به سانتر از جناحين و ضربات ابراهيم توره دل بسته بود و زمانی که اين مهاجم مهار شد تيم کارآيی خود را از دست داد. ضمن اينکه هافبک‌های پرسپوليس در اين مسابقه خوب بازی نکرد.
درخشان در مورد اينکه وينگادا چه تاثيری در پرسپوليس گذاشته است، يادآور شد: من معتقدم بايد حداقل ۵ هفته به وينگادا مهلت بدهيم تا تاثيرش را بر تيم نشان دهد. البته اين مربی پرتغالی ۴ هفته است که تيم را در دست دارد و در اين مدت تغييرات زيادی در تيم به وجود نيامده است. اين مربی تاثير خاصی نداشته، به جز اينکه پرسپوليس محتاط‌تر و دفاعی‌تر بازی می‌کند و شايد با ترس و لرز به ميدان می‌آيد.
عضو کميته فنی تيم پرسپوليس در مورد اينکه نظرات فنی خود را به مديريت باشگاه منتقل می‌کند يا نه، اظهار داشت: من نظرات خود را به انصاری‌فرد می‌گويم و او اين نظرها را به کادر فنی منتقل می‌کنند.
درخشان در مورد اينکه چند درصد از نظرهای فنی او در تيم پرسپوليس اعمال شده است، عنوان کرد: به دليل مشغله زياد انصاری فرد جلسه‌ فوق‌العاده‌ای نداشته‌ايم و من نظرات فنی خود را در دو سه ديدار اخير به مديرعامل باشگاه منتقل نکرده‌ام.
درخشان در مورد اينکه وينگادا می‌تواند در پرسپوليس دوام بياورد يا نه، خاطرنشان کرد: اين مربی اگر تفکراتش را عوض کند می‌تواند دوام بياورد در غير اين صورت در فصل آينده بايد تغييراتی در کادر فنی تيم پرسپوليس به وجود آيد.





















Copyright: gooya.com 2016