جمعه 23 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين تمرين تيم ملی قبل از ديدار با کنيا برگزار شد، دايی در تمرين کنيا، مهر

تيم ملی فوتبال کشورمان آخرين تمرين خود قبل از ديدار روز شنبه برابر کنيا را عصر امروز زير نظر علی دايی برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان علی دايی در حالی عصر امروز تمرينات خود را برای ديدار فردا برابر کنيا برگزار کردند که بازيکنان ملی پوش تيم فوتبال استقلال و لژيونرها هنوز به اردوی تيم ملی ملحق نشده اند. با اين حال سه بازيکن ملی پوش صبا که در ديدار با الهلال عربستان به ميدان رفته بودند از امروز در تمرينات تيم ملی شرکت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قرار است پس از شيث رضايی ، محمد نوری و غلامرضا رضايی از صبا ، بازيکنان ملی پوش استقلال هم امشب به تهران بازگردند و به تيم ملی ملحق شوند.

تمرين امروز تيم ملی فوتبال کشورمان يکساعت برگزار شد و به مرور تمرينات تاکتيکی مد نظر علی دايی اختصاص داشت.

غلامحسين پيروانی به همراه اعضای کادر فنی تيم فوتبال اميد در پايان تمرين اين تيم که در زمين شماره دو کمپ تيم های ملی برگزار شد با حضور در زمين شماره يک به تماشای تمرين تيم بزرگسالان پرداختند.

پس از تيم ملی فوتبال کشورمان نيز اعضای تيم ملی فوتبال بانوان با ۱۰ دقيقه تاخير در کمپ تيم های ملی حاضر شدند و به تمرين پرداختند.

تيم ملی فوتبال کشورمان در ديداری تدارکاتی و دوستانه ساعت ۳۰/۱۶ دقيقه فردا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تيم ملی فوتبال کنيا خواهد رفت.

تيم ملی کنيا نيز همزمان با تيم کشورمان در زمين شماره دو کمپ تيم های ملی آخرين تمرين خود را برای ديدار فردا برگزار کرد. علی دايی در پايان تمرين کشورمان به محل تمرين کنيا رفت و دقايقی از تمرينات اين تيم را زير نظر گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016