جمعه 7 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلويزيون الرای: شانس عربستان در تهران بسيار کم است، ايسنا

تلويزيون الرای در تحليل ديدار حساس ايران و عربستان در چارچوب جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی بخت ايران را برای پيروزی در اين ديدار و شکست رقيب ديرينه‌اش بيشتر از صدرپوشان سعودی برشمرد

به گزارش ايسنا؛ مفسر اين تلويزيون گفت: با نمايش ضعيف تيم ملی عربستان در دور رفت مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی اکنون شرايط امتيازگيری اين تيم در مقابل حريفان سرسختی همچون ايران و کره جنوبی بسيار دشوار می‌نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اين که ايرانی‌ها در ورزشگاه آزادی که عظمت فوتبال آسيا است به دنبال شکست عربستان هستند افزود: آنها با حمايت تماشاگران خود همانطور که علی دايی گفته است می‌خواهند تلخ‌ترين شکست سالهای اخير فوتبال عربستان را برای اين تيم رقم بزنند.

مفسر تلويزيون الرای با بيان اين مطلب که تيم ملی عربستان نسبت به گذشته‌های نه چندان دور خود ضعيف‌تر شده است، افزود: تيم ملی فوتبال عربستان فاقد تحرک و قدرت بدنی کافی است و عمق دفاع آن به شدت آسيب‌پذير است. قدرت بدنی اين تيم پس از دقايق ۶۰ تا ۷۰ تحليل رفته و اين امکان را به تيم مقابل خود که از برتری بدنی و فيزيکی بيشتری برخوردار است خواهد داد تا دروازه اين تيم را تهديد کند.

اين تلويزيون هم‌چنين نبود علی کريمی در تيم ملی ايران را يک نقص برای اين تيم برشمرد و گفت: علی کريمی می‌توانست با ديربل‌های ويرانگر خود فضای بيشتری برای هافبک‌های نفوذی و مهاجمان اين تيم ايجاد نمايد. عدم دعوت علی کريمی نشان می‌دهد علی دايی همچنان بر تفکرات خود پايبندو تيم ملی ايران را به سليقه خود به ميدان می‌فرستد.

هم‌چنين اين تلويزيون با اشاره به اين مطلب که کريم باقری يار کمکی علی دايی نيز در اين مسابقه حضور ندارد اضافه کرد: آنچه در تيم ملی ايران اکنون به عنوان رهبری و هدايت تيم مطرح است متوجه جواد نکونام، ستاره فوتبال ايران در ليگ اسپانيا است.

اين تلويزيون هم‌چنين با نمايش ديدارهای تيم‌های ملی ايران و عربستان صعودی در دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی افزود: هر دو تيم نسبت به يک دهه خود ضعيف‌تر گشته اما شانس تيم ملی ايران به مراتب بهتر است اگرچه علی دايی از همه قدرت موجود فوتبال ايران در مسابقات اخير استفاده نکرده و شيوه‌های احتياط‌ آميز او برخی امتيازات حياتی را در دور رفت از تيم ايران گرفته است.

الرای در پايان افزود: در يک بررسی اجمالی بايد گفت که بين کشورهای غرب آسيا تيم ملی فوتبال ايران از برتری مطلقی برخوردار خواهد بود و شانس پيروزی اين تيم در مقابل عربستان به مراتب بيشتر از صعودی‌ها خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016