شنبه 8 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژوزه پسيرو، سرمربی عربستان: ايران به فکر بازی با امارات باشد! با تزريق اعتماد به نفس به بازيکنان بازی را برديم، ايسنا

سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال عربستان پس از پيروزی دو بر يک برابر ايران در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتيم. ايران تيم خوبی بود و در جوی فوق العاده برابر اين تيم به برتری رسيديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، ژوزه پسيرو افزود: تيم عربستان شروع خوبی را نداشت و در ۱۵ دقيقه نخست مسابقه تيم ايران بود که با فشار همه جانبه بر زمين مسابقه بازی را در دست داشت ولی در ادامه نيمه‌ی نخست، بازی بهتری را انجام داديم و شانس پيروزی برابر ايران را داشتيم.

وی با تبريک نحوه‌ی بازی تيم ملی فوتبال ايران به هواداران و علی دايی خاطرنشان کرد: ايران تيم خوبی است که بازی مناسبی را برابر ما انجام داد اما، توانستيم شکست يک بر صفر را با تساوی يک ـ يک و سپس پيروزی دو بر يک عوض کنيم.

پسيرو در پاسخ به سوالی مبنی بر دلايل شکست ايران گفت: ايران بازی متعادلی را شروع کرد ولی پس از آنکه به تک گل خود دست يافت، تعادل را از دست داد و ما توانستيم به دو گل پيروزی بخش دست يابيم.

وی درمورد اينکه آيا هنوز تيم ملی فوتبال ايران از شانس صعود به جام جهانی برخوردار است اظهار کرد: هنوز ايران و عربستان از شانس صعود به جام جهانی برخوردارند و شما بايد به فکر مسابقه با امارات باشيد که بازی مهمی است.

سرمربی پرتغالی عربستان در پاسخ به سوالی ديگر مبنی بر اينکه با چه دلايلی هدايت اين تيم را پذيرفتيد و در اين مدت چه برنامه‌هايی را در تيم ملی فوتبال عربستان انجام داديد؟ گفت: برای مسابقه با ايران از حدود پنج شش بازيکن اصلی خود برخوردار نبوديم اما، به لحاظ مسائل روحی روانی به روی بازيکنانم کار کردم و هنگامی که هدايت تيم الهلال را بر عهده داشتم بازيکنان عربستان را نفراتی با کيفيت ديدم، پذيرش اين مسووليت يک ريسک بود اما اين مسووليت را پذيرفتم و با تزريق اعتماد به نفس و کارهای ذهنی توانستيم برابر حريف به برتری برسيم.





















Copyright: gooya.com 2016