چهارشنبه 12 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تيم ملی فوتبال در ۴۸ ساعت آينده معرفی نمی شود، تروسيه و پيروانی گزينه های جديد سرمربی گری تيم ملی، ايلنا

مشاور عالی رييس فدراسيون فوتبال گفت : بر خلاف اظهار نظرهای مسوولان فدراسيون فوتبال سر مربی تيم ملی تا ۴۸ ساعت آينده انتخاب نخواهد شد بلکه پس از رايزنی های لازم بعد از تعطيلات نوروزی نام سرمربی اعلام می شود .

ايلنا: مشاور عالی رييس فدراسيون فوتبال گفت : بر خلاف اظهار نظرهای مسوولان فدراسيون فوتبال سر مربی تيم ملی تا ۴۸ ساعت آينده انتخاب نخواهد شد بلکه پس از رايزنی های لازم بعد از تعطيلات نوروزی نام مربی اعلام می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شهاب دادگر در گفت وگو با خبرنگار ايلنا افزود بعد از مسابقه برابر سنگال که فردا برگزار می شود بازيکنان در اختيار تيم های باشگاه های خود قرار می گيرند وبعد از آن ما در فدراسيون فوتبال با آرامش کامل و پس از بررسی های لازم سرمربی تيم ملی را انتخاب و نام وی را در رسانه ها اعلام می کنيم .
وی گفت : تاکنون با چند مربی داخلی و خارجی مذاکره کرده ايم که فيليپ تروسيه فرانسوی جزو گزينه های خارجی ما محسوب می شود ، از گزينه های داخلی هم با امير قلعه نويی ،افشين قطبی ،‌ محمد مايلی کهن و غلامحسين پيروانی صحبت کرده ايم . با اين همه بعد از تعطيلات نوروزی تصميم نهايی دراين ارتباط گرفته خواهد شد .
دادگر ادامه داد : فدراسيون فوتبال از هومن افاضلی و بهزادغلامپور به عنوان دو دستيار ايرانی علی دايی خواسته بود تا همچنان در تمرينات تيم ملی حاضر شوند اما گويا آنها با اين خواسته مخالفت کرده اند که به همين دليل به دنبال نفرات جديدی است .





















Copyright: gooya.com 2016