یکشنبه 9 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربي تيم ملي فوتبال برکنار شد، ايرنا

يک منبع آگاه اعلام کرد در پاسخ به درخواست هاي مردم و به دليل کوتاهي سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان در انجام وظايف و کسب نتايج ضعيف تيم ملي فوتبال در بازي هاي مقدماتي جام جهاني، علي دايي از سرمربيگري تيم ملي برکنار شد.

اطلاعات تکميلي متعاقبا ارسال خواهد شد. شب گذشته (شنبه شب) در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2010آفريقاي جنوبي، تيم ملي فوتبال ايران در مقابل تيم ملي عربستان در يک ديدار پر اشتباه در حالي که با نتيجه يک بر صفر پيش افتاده بود، بازي را با نتيجه 2بر 1 به حريف سنتي خود واگذار کرد تا با اين شکست شانس صعود ايران به جام جهاني کمرنگ شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس فدراسيون فوتبال خبر برکناري "علي دايي" از سرمربيگري تيم ملي فوتبال ايران را تاييد کرد.

"علي کفاشيان" عصر امروز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: هيات رييسه فدراسيون فوتبال پس از تشکيل جلسه اضطراري،به برکناري دايي از سمت سرمربيگري تيم ملي فوتبال ايران راي دادند.

وي از حمايت هاي گسترده و پرشور هواداران تيم ملي قدرداني و ابراز اميدواري کرد اين حمايت ها همچنان ادامه داشته باشد.

کفاشيان با بيان اينکه يک مربي داخلي هدايت تيم ملي فوتبال را در سه ديدار دوستانه و سه بازي سرنوشت ساز در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي برعهده خواهد داشت، افزود: در شرايط کنوني منطقي نيست که يک مربي خارجي هدايت تيم ملي کشورمان را برعهده گيرد.

کفاشيان تصريح کرد: ملي پوشان فوتبال ايران فردا "دوشنبه" خود را به "روته مولر" و ساير اعضاي فني تيم ملي معرفي خواهند کرد تا خود را براي بازي مقابل سنگال آماده کنند.

وي با تاکيد بر اين نکته که هنوز هيچ گزينه اي مد نظر فدراسيون فوتبال نيست، افزود: هيات رييسه تا ساعاتي ديگر تشکيل جلسه خواهد داد تا پس از بررسي هاي لازم، شرايط چند گزينه براي هدايت تيم ملي را بررسي کند .
وي افزود: فردا / دوشنبه / با تمامي گزينه ها گفت وگو و برنامه هاي آنان را دريافت خواهيم کرد تا سرانجام مربي که شجاعت و برنامه لازم را براي راهيابي تيم ملي کشورمان به جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي در شرايط فعلي را داشته باشد، انتخاب کنيم.

کفاشيان خاطرنشان کرد: در شرايط کنوني، تيم ملي به يک مربي شجاع و قدرتمند نياز دارد که علاوه بر داشتن تجربه هدايت تيم ملي، بتواند به مسوولان اطمينان دهد که به جام جهاني صعود خواهيم کرد.

وي در پرسش خبرنگاران در اين باره که مايلي کهن يا قلعه نويي با شرايط ذکر شده گزينه هاي اصلي محسوب مي شوند، گفت: هنوز هيات رييسه هيچ گزينه خاصي را مدنظر ندارد.

کفاشيان افزود: تيم ملي فوتبال ايران هنوز شانس صعود به جام جهاني را دارد و ما بايد از اندک بخت هاي خود براي کسب جواز حضور در جام جهاني استفاده کنيم.

کفاشيان افزود: قرارداد علي دايي با فدراسيون فوتبال به اتمام رسيده و وي تمامي مبلغ قرارداد خود را از فدراسيون دريافت کرده است.
رييس فدارسيون فوتبال اظهار اميدواري کرد تا 24 ساعت آينده سرمربي جديد تيم ملي انتخاب و معرفي شود.

به گزارش ايرنا، "علي دايي" به دليل کسب نتايج ضعيف و شکست دو بر يک مقابل تيم ملي عربستان در ورزشگاه آزادي تهران از مربيگري تيم ملي فوتبال ايران برکنار شد.





















Copyright: gooya.com 2016