چهارشنبه 12 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ‌٢٠١٠، چشم‌های نگران فوتبال ايران به رياض و سئول، ايسنا

هفته‌ی ششم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال درگروه دوم درحالی چهارشنبه (امروز) آغاز می‌شود که با توجه به شکست تيم ملی ايران مقابل عربستان و ازدست رفتن بارقه‌های اميد بين هواردان فوتبال دو بازی گروه دوم از حساسيت بالايی برای فوتبال ايران برخوردار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا؛ در ديدارهای هفته ششم بازی بين تيم‌های کره شمالی و کره‌جنوبی و ديدار عربستان و امارات از حساسيت خاصی برخوردار است. با توجه به شرايط حاضر نتيجه تساوی در هر دو ديدار می‌تواند بهترين برای تيم ملی کشورمان در اين گروه باشد، چراکه با توقف تيمهای اول تا سوم و سه ديدار باقيمانده می‌توان اين اميد را داشت که همچنان تيم ملی ايران بتواند به طور مستقيم به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ راه يابد.

ديدار تيم‌های ملی کره شمالی و کره جنوبی که علاوه بر نبرد برای صدرنشينی از لحاظ سياسی هم از اهميت بالايی برخوردار است را نيز می‌توان ديداری بسيار سخت برای هر دو تيم قلمداد کرد و بايد چشم انتظار ماند تا ديد دو کره چه خواب‌هايی برای هم ديده‌اند. ديدار رفت اين دو تيم درپيونگ يانگ با تساوی يک بر يک پايان يافته بود.

اما در دومين ديدار در شهر رياض تيم ملی عربستان که تا قبل از ديدار با ايران نيمی از اميدهای خود را از دست رفته ديده بود، با پيروزی حساس خود در تهران حالا يکی از مدعيان صعود است و مقابل اماراتی قرارمی‌گيرد که هيچ اميدی برای کسب رده سوم هم نخواهد داشت. امتيازات ميزبانی از يک سو و ضعف تيم ملی امارات از سوی ديگر همه چيز رابرای برد عربستانی ها مهيا کرده است اما بايد منتظر ماند و ديد که آيا امارات می‌تواند در نقش منجی برای فوتبال ايران ظاهر شود يا نه؟





















Copyright: gooya.com 2016