پنجشنبه 13 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روته‌مولر: مشکل فوتبال ايران ساده گل خوردن است، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی موقت تيم ملی فوتبال ايران گفت: در بازی امروز مقابل سنگال نيز نتوانستيم برتری خود را حفظ کنيم، چراکه مشکل فوتبال ايران ساده گل خوردن است.

به گزارش خبرگزاری فارس اريش روته‌مولر پس از تساوی يک بر يک ايران مقابل سنگال اظهار داشت: بعد از شکست مقابل عربستان، آماده کردن بازيکنان به لحاظ روحی کار راحتی نبود؛ اما شاگردانم مقابل سنگال تلاش و عکس‌العمل خوبی از خود نشان دادند که از آنها تشکر می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: خوشحالم بازيکنانی که در مسابقه‌های قبلی تيم ملی فرصت‌ چندانی برای بازی کردن نداشتند، توانستند مقابل اين تيم خوب افريقايی به ميدان بروند.
مولر با اشاره به مشکلات فوتبال ملی ايران عنوان کرد:‌ در ديدار مقابل کره جنوبی خوب بازی کرديم؛ اما ديديد که در نهايت بازی با تساوی به پايان رسيد. همين‌طور در بازی با عربستان ابتدا از حريف پيش افتاديم؛ اما در نهايت بازنده بازی بوديم و امروز هم مقابل سنگال در حالی که از حريف پيش بوديم تيم ما پس از برتری عقب کشيد و دفاع ما نيز انسجام لازم را نداشت.
وی در ادامه گفت: خوب گل می‌زنيم؛ اما به دليل ضعف مدافعان به راحتی گل می‌خوريم. اين مشکل فوتبال ايران است که بايد آن را برطرف کنيم.
اين مربی آلمانی تأکيد کرد: ايران در مسابقات مقدماتی جام جهانی هنوز سه بازی حساس ديگر دارد که در صورت موفقيت در آنها از بخت صعود مستقيم و يا رسيدن به مرحله پلی آف برخوردار می شود.
مولر با اشاره به پيروزی يک بر صفر کره جنوبی برابر کره شمالی ظهار داشت: اين نتيجه کاملاً به سود ايران است چون با توجه به شرايط جدول صعود کره جنوبی را بايد قطعی دانست؛ اما کره شمالی با اين شکست دچار افت روانی می‌شود و اين بهترين فرصت برای ايران است.
مولر در مورد سرنوشت خود در فوتبال ايران گفت: تصميم‌گيرنده نهايی در اين زمينه فدراسيون فوتبال است. بايد منتظر بمانيم تا سرمربی جديد تيم ملی انتخاب شود. در آن شرايط می‌توانيم به نتيجه نهايی برسيم، البته من فردا برای عمل جراحی دست خود به آلمان برمی‌گردم.
وی همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار سنگالی درباره تيم ملی کشورش گفت: می‌دانستم که شما تيم خوبی داريد؛ اما باورم نمی‌شد اين تيم جوان تا اين حد هم از نظر فيزيکی و هم از نظر تکنيکی منسجم عمل کند، بخصوص در توپ‌های هوايی تيم شما مهارت خوبی از خود نشان داد.





















Copyright: gooya.com 2016