چهارشنبه 26 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجلس آماده كمك به مايلي‌كهن است، جام جم

سخنگوي فراكسيون ورزش مجلس گفت: مجلس و فراكسيون ورزش آماده كمك به تيم ملي و محمد مايلي‌كهن سرمربي تيم ملي است.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد نماينده ساري در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار جام‌جم آنلاين با بيان اينكه محمد مايلي‌كهن سرمربي تيم ملي، علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال، تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال، مهدي محمد نبي دبير فدراسيون فوتبال و عزيزالله محمدي رئيس ليگ فوتبال كشور بعدازظهر امروز با حضور در مجلس شوراي اسلامي با فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي جلسه داشتند گفت: در اين جلسه نسبت به آينده فوتبال، نحوه و چگونگي كمك مجلس به حضور مناسب و موثر فوتبال در بازيهاي باقي‌مانده بحث و بررسي شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: آقاي مايلي‌كهن سرمربي تيم ملي فوتبال نسبت به شرايط موجود و برنامه‌هاي خود براي موفقيت تيم ملي فوتبال توضيحاتي ارائه كرد و هر يك از نمايندگان نيز نظرات خود را ابراز داشتند.

سخنگوي فراكسيون ورزش مجلس تصريح كرد: در اين جلسه قرار شد تا مجلس شوراي اسلامي در فراكسيون ورزش از هيچ كمكي براي موفقيت تيم ملي و آقاي مايلي‌كهن دريغ نكند.

يوسف‌نژاد افزود: همچنين در اين جلسه تاكيد شد كه به خاطر مصلحت ملي فوتبال به يك اجماع عمومي و تدبير و استفاده از راه‌هاي ميان‌بر و استفاده از فرصت‌هاي باقي‌مانده براي موفقيت نياز دارد و مجلس از صداوسيما،‌ مطبوعات و رسانه‌ها درخواست دارد تا از پرداختن به مسائل حاشيه‌اي فوتبال پرهيز شود.





















Copyright: gooya.com 2016