دوشنبه 31 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: عده‌ای دنبال نابودی استقلال هستند، تيم ملی نبايد دچار حاشيه شود، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال با انتقاد از حاشيه‌هايی که طی هفته‌های اخير برای تيم تحت رهبری‌اش به وجود آورده‌اند گفت: متاسفانه عده‌ای با سناريوی از پيش طراحی شده به دنبال نابودی استقلال هستند که همه آنها را به خدا واگذار می‌کنم.
امير قلعه نويی که در حاشيه تمرين عصر دوشنبه تيم فوتبال استقلال با خبرنگار مهر گفتگو می کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: من هيچ وقت نمی توانم در خصوص تيمی که با آن کاری ندارم اظهار نظر کنم. تيم ملی سرمربی دارد و من هم سرمربی تيم فوتبال استقلال هستم و تنها می توانم در مورد تيم خودم صحبت کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: متاسفانه در اين مدت و خصوصا در پنج هفته اخير حاشيه های بسياری برای تيم ما درست کرده اند که اعتقاد دارم اين يک سناريوی از قبل پيش بينی شده بوده است. اين داستان مربوط به ديروز و امروز نيست. حدود يک ماه است که از من و تيمم انتقادات بسيار صورت گرفته و به شدت آزارمان داده اند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با تاکيد بر اينکه نمی خواهد در مورد تيم ملی فوتبال کشورمان و اتفاقات روزهای اخير اظهار نظری داشته باشد خاطر نشان کرد: در اين مورد صحبتی نمی کنم تا مبادا تيم ملی اسير حاشيه ها شود. طی چند روز گذشته پيشکسوتان استقلال و حتی پرسپوليس با من تماس گرفتند و خواستار حفظ آرامشم شدند. آنها از من خواستند که با آرامش کامل فقط به موفقيت استقلال فکر کنم و بازيکنانم را برای ديدارهای بعدی آماده نگه دارم.

قلعه نويی در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار مهر تصريح کرد: متاسفانه عده ای در اين مدت در خارج و داخل زمين فقط برای ما حاشيه درست کرده اند. اگر به فيلم های بازی های ما دقت کنيد می بينيد که در هفته های اخير حدود پنچ پنالتی برای استقلال گرفته نشده است. البته نمی گويم که نگرفتن اين پنالتی ها عمدی بود اما همين اتفاقات شرايط را برای تيم ما دشوار کرد.

وی در پاسخ به اين پرسش که اين حاشيه ها از کجا و يا توسط چه کسانی برای استقلال ايجاد شده است؟ گفت: من نمی دانم اما اگر شما به جواب اين سوال پی برديد که اين حاشيه ها از کجا به ما ضربه می زند من را هم راهنمايی کنيد.

سرمربی تيم فوتبال استقلال که از اتفاقات هفته های اخير پيرامون تيمش عصبانی و دلگير است ادامه داد: در بدترين شرايط و حساس ترين زمان عده ای فقط به فکر نابودی استقلال بودند و هر اقدامی توانستند در اين راستا انجام دادند. من نمی توانم کاری کنم و تنها آنها را به خدا واگذار می کنم.

قلعه نويی در ادامه اين گفتگو با اميدواری از آينده تيمش ياد کرد و گفت: سعی می کنم استقلال را در آرامش کامل نگه دارم و از بازيکنانم خواسته ام که فقط به ديدارهای باقی مانده در ليگ قهرمانان آسيا و تنها بازی ليگ برتر فکر کنند و ذهن خود را درگير اين مسائل حاشيه ای نکنند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال در مورد ديدار اين تيم با ام صلال قطر در ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: ما در دور رفت نتوانستيم انتظارات را برآورده کنيم. بنابراين مجبوريم در بازيهای دور برگشت امتيازات کامل را کسب کنيم تا بتوانيم به دور بعد صعود نمائيم. البته ام صلال نيز تيم بسيار خوبی است و قطعا برای کسب امتياز به تهران خواهد آمد.

اميرقلعه نويی در پايان گفت: استقلال با تمام توان به مصاف ام صلال خواهد رفت و تلاش خواهد کرد با حمايت هوادارانش به سه امتياز حساس و سرنوشت ساز اين ديدار دست پيدا کند.





















Copyright: gooya.com 2016